//
کدخبر: ۳۱۲۴۰۸ //

دین محمدی:قطعا جای چند نفر در این فهرست خالی است

یشکسوت تیم‌ملی فوتبال در خصوص شرایط این روز‌های این تیم گفت: شرایط تیم ملی خیلی سخت است و ما باید تمام بازی‌ها را ببریم. البته با این بازیکنان باکیفیت می‌توانیم عراق و بحرین را شکست دهیم، اما اصلا نباید تصور شود که کار راحتی داریم.

دین محمدی:قطعا جای چند نفر در این فهرست خالی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس دین محمدی پیشکسوت تیم‌ملی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص شرایط این روز‌های این تیم اظهار داشت: شرایط تیم ملی خیلی سخت است و ما باید تمام بازی‌ها را ببریم. البته با این بازیکنان باکیفیت می‌توانیم عراق و بحرین را شکست دهیم، اما اصلا نباید تصور شود که کار راحتی داریم.

وی درباره لیست تیم ملی و غایبان آن گفت: قطعا جای چند نفر در این فهرست خالی است. خصوصا بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا که بالاترین سطح فوتبال در آسیا است درخشیده‌اند. اما بالاخره این سلیقه شخصی سرمربی است و اگر نتیجه مطلوب حاصل نشود او باید پاسخگوی یک ملت باشد.

هافبک اسبق تیم‌ملی در رابطه با اردوی تیم‌ملی در کیش و نبودن بازی تدارکاتی در تقویم ملی‌پوشان تصریح کرد: ما بازیکنانی در باشگاه‌های خوب اروپایی مثل پورتو، زنیت، برایتون و... داریم که قطعا امکانات تمرینی و اردو‌های بسیار خوبی داشته اند و مسئولان باید جای بهتری از کیش را برای اردو در نظر می‌گرفتند. شاید بگویند کیش از نظر آب و هوا شبیه بحرین است، اما باید دید امکانات آن جا در حد یک تیم‌ملی که برای رفتن به جام جهانی تلاش می‌کند هست؟ بحرین با تیم‌های خوب دنیا بازی تدارکاتی دارد و ما هم باید همین شرایط و حتی بهترش را داشته باشیم. باید حداقل یک بازی پرفشار برگزار کنیم تا تیم محک بخورد. فکر نکنید قرار است برویم به بحرین و عراق ۳، ۴ گل بزنیم و راحت صعود کنیم.

دین محمدی در خصوص حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: به عقیده من شاید کریم خیلی نقش پررنگی در کار‌های فنی و مربیگری نداشته باشد و همانند پرسپولیس، بیشتر نقش بزرگتر و راهنمای بازیکنان را ایفا کند. باقری می‌تواند تجارب ارزشمند خود را به بچه‌ها انتقال دهد و آنها را از نظر کلاس جهانی به سطح بالایی برساند.

وی درباره اینکه یک شخصیت فوتبالی باید سرپرست تیم‌ملی باشد و شاید اضافه شدن کریم کمی دیر بود اظهار داشت: نقش اصلی سرپرست تیم‌ملی فراهم کردن آرامش در اردوی تیم است. به فرض مشکل یا درگیری در تیم‌ملی پیش بیاید، آیا فردی مانند خورشیدی می‌تواند میانجی‌گری کند؟ اما سرپرست نقش‌های دیگری هم دارد (نوشتن لیست تیم و تعویض ها، هماهنگی‌های مربوطه و...) که خورشیدی می‌تواند کمک حال تیم باشد.

مدیر فنی تیم نود ارومیه در رابطه با پیوستنش به این تیم گفت: من با یک برنامه تلویزیونی قرارداد دارم و مدیرعامل تیم با من تماس گرفت و خواست کنار تیم باشم و کمک کنم. این تیم جوانان خوب و با انگیزه‌ای دارد و حیف است به لیگ دو سقوط کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان