//
کدخبر: ۳۱۲۲۵۲ //

خورشیدی:بازیکنان را به اردو دعوت خواهیم کرد و در کنار هم کار می‌کنیم!

سرپرست تیم ملی در حاشیه تمرین تیم ملی به توضیح درباره آخرین وضعیت شاگردان دراگان اسکوچیچ و حواشی مربوط به انجام بازی‌های تدارکاتی پرداخت.

 خورشیدی:بازیکنان را به اردو دعوت خواهیم کرد و در کنار هم کار می‌کنیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی در حاشیه تمرین تیم ملی درباره شرایط کاروان ایران برای حضور در منامه گفت: ما تنها تیمی هستیم که در چهار بازی پیش رو داریم. این تعداد بازی را در مدت کوتاهی باید انجام دادیم. شما می‌گویید چرا بازی تدارکاتی نداشتیم اما اتفاقا تیم‌های خوبی هم پیشنهاد بازی تدارکاتی به ما دادند. با این حال آقای اسکوچیچ گفتند به خاطر فشردگی و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان، صلاح ندانستند بازی داشته باشیم. اگر ما هم مثل تیم‌های دیگر گروه‌ها سه بازی پیش رو داشتیم قطعا بازی تدارکاتی هم می‌گذاشتیم. اینکه دوست نداشت بازی تدارکاتی داشته باشیم نه، آقای اسکوچیچ در برنامه‌اش نبود. ایشان گفتند ما بازیکنان را به اردو دعوت خواهیم کرد و در کنار هم کار می‌کنیم.

وی در ادامه توضیحاتش گفت: بله، ما برنامه ریزی بازی‌های تدارکاتی را داشتیم و حتی مکاتباتی نیز در این زمینه داشتیم اما ما باید تابع برنامه سرمربی باشیم. ایشان گفتند نمی خواهیم برنامه تدارکاتی داشته باشیم. حرف ایشان هم منطقی است و باید سه روز در میان بازی داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی در واکنش به سوالی که برخی بازیکنان نسبت به عدم انجام بازی‌ تدارکاتی گلایه داشته‌اند گفت: اگر قرار بود بازیکنان تصمیم بگیرند که باید بازیکن را بگذاریم سرمربی! بازیکن باید به نظر کادرفنی احترام بگذارد. صلاح کادرفنی بوده که بازی تدارکاتی نمی‌خواهیم.

خورشیدی درباره اینکه امکان تعطیلی زودتر لیگ وجود نداشت تا برنامه تیم ملی بهتر پیش برود گفت: سازمان لیگ با فدراسیون و آقای اسکوچیچ هماهنگ بودند و جلساتی هم داشتند. بازیکنان در کوران مسابقات بودند و در آمادگی قرار داشتند.

سرپرست تیم ملی در پایان صحبت‌هایش درباره زمان حضور کاروان ایران در منامه گفت: پرواز ما انشاالله ساعت 2 عصر خواهد بود و مستقیم به سمت منامه خواهیم رفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان