//
کدخبر: ۳۱۲۰۸۵ //

طارمی - آزمون؛ زوج وحشت در منامه/کفه ترازو سنگین به نفع ایران!

تیم ملی ایران در حالی پای به مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی خواهد گذاشت که مهاجمان طراز اولی را در اختیار دارد.

طارمی - آزمون؛ زوج وحشت در منامه/کفه ترازو سنگین به نفع ایران!
به گزارش فرتاک نیوز،

دو چهره ای که خروج آن‌ها از ترکیب شاید چندان قابل تصور نباشد، مهدی طارمی و سردار آزمون است. بازیکنانی که فصل گذشته موفق به گرفتن جایزه کفش طلا شدند و این فصل هم جزو موثرترین بازیکنان تیم‌های پورتو و زنیت در لیگ پرتغال و روسیه بودند. طارمی روی 27 گل تیمش در لیگ تاثیرگذار بود و درخشش ویژه ای را هم در اروپا نشان داد و آزمون هم 19 گل به ثمر رساند.

حال این دو با یک آمار استثنایی باشگاهی در حالی پای به اردوی تیم ملی گذاشته‌اند که ایران در یکی از حساس ترین شرایط خود برای صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی قرار دارد و دراگان اسکوچیچ برای غلبه بر چهار حریف، به درخشش مهاجمان نیازمند است؛ مهاجمانی که روی هم 56 گل ملی در کارنامه دارند.

آزمون و طارمی اولین درخشش ملی همزمان خود را در مقابل گوام ارائه کردند و سپس به عنوان زوجی هماهنگ در تیم ملی شناخته شدند. نقطه مشترکشان نیز گلزنی در سومین بازی ملی است که البته ادامه یافت و هر دو خیلی زود به جمع برترین گلزنان ملی فوتبال ایران رسیدند.

تیم ملی ایران حالا در شرایطی پای به بحرین می‌گذارد که هیچ یک از تیم های گروه، بازیکنانی در حد و اندازه‌های طارمی و آزمون ندارند و همین موضوع کفه ترازو را به نفع ایران سنگین خواهد کرد و شاید باعث ترس و وحشت مدافعان حریف نیز بشود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان