//
کدخبر: ۳۱۱۹۱۰ //

قایدی و جنگ با غول های خط حمله تیم ملی(عکس)

مهدی قایدی امید زیادی دارد که در مسابقات مقدماتی جام جهانی یکی از 23 بازیکن نهایی باشد.

به گزارش فرتاک نیوز ؛ دراگان اسکوچیچ بسیار خوش شانس است که در خط حمله تیمش بازیکنانی را در اختیار دارد که هرکدام توانایی های منحصر به فردی دارند. تیم ملی حالا آنقدر مهاجم در اختیار دارد که بازی کردن این نفرات هم کار اسکوچیچ را سخت می کند.

نفراتی مثل سردار آزمون، مهدی طارمی، کاوه رضایی، کریم انصاری فرد و مهدی قایدی حالا مهاجمان توانمندی هستند که می توانند در ترکیب تیم ملی به میدان بروند. در این بین قایدی که در ترکیب استقلال عملکرد فوق العاده ای داشته، حالا تلاش می کند تا در رقابت با سایر مهاجمان بتواند جایگاه خود در لیست را حفظ کند و در بین نفرات نهایی اعزامی به بحرین حضور داشته باشد.

قایدی که در آخرین بازی استقلال در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شده بود، حالا مشخص شده که مشکل خاصی از بابت آسیب دیدگی ندارد و در تمرین روز گذشته تیم ملی نیز با آمادگی کامل حضور یافت.

قایدی با روحیه خوب در تمرین شوخی های جالبی هم با برخی بازیکنان از جمله حسین کنعانی زادگان می کرد. او که در دربی به نوعی با کنعانی زادگان کری خوانی هم داشت، حالا در اردوی تیم ملی نشان داد که روابط خوبی با همه نفرات و حتی پرسپولیسی ها دارد.

 

بی تردید اسکوچیچ هم روی قایدی به عنوان یکی از نفرات کلیدی تیمش حساب باز کرده و امید دارد در مسابقات مقدماتی جام جهانی این ستاره تکنیکی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی باشد.

 

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان