//
کدخبر: ۳۱۱۸۶ //

العین رویاهای منصوریان را بر باد داد/ یک شکست تحقیرآمیز و انتقادهایی که پاسخی برایش وجود ندارد/ تغییر در استراتژی نقل و انتقالات

شکست غیر قابل باور استقلال برابر العین هنوز آبی پوشان و هواداران پر شور آنها را از شوک خارج نکرده است.

العین رویاهای منصوریان را بر باد داد/ یک شکست تحقیرآمیز و انتقادهایی که پاسخی برایش وجود ندارد/ تغییر در استراتژی نقل و انتقالات
به گزارش فرتاک نیوز،

هیچ کس گمان می کرد استقلال در امارات این چنین افتضاح بازی را به پایان برساند و تحقیر آمیز از لیگ قهرمانان اسیا حذف شود.

 

منصوریان که توانسته بود لیگ شانزدهم را بخوبی به پایان برساند و از فشارهای بسیاری که بر او در طی فصل تحمیل شده بود، راهی یافته بود، به یکباره در یک بازی تمامی رویاهایش به کابوس تبدیل گردید و هنوز در شک این شکست فرو رفته است و اگر به مصاحبه های منصوریان قبل و بعد از بازی در مورد نقل و انتقالات و نیازهای استقلال در لیگ هفدهم نگاهی بیندازیم، بسیار متفاوت از هم می باشد.

 

سرمربی آبی پوشان در نشست خبری قبل از بازی رفت با العین، درباره جذب بازیکنان جدید برای تیمش گفت: «ما کلا ۳ خرید می‌خواهیم انجام دهیم.» او در ادامه سرور جپاروف را یکی از این بازیکنان اعلام کرد و البته مشخص بود که روزبه چشمی هم یکی از بازیکنانی خواهد بود که فصل آینده به فهرست استقلال اضافه خواهد شد و به این ترتیب استقلال تنها نیاز به یکی دو بازیکن دیگر خواهد داشت.

 

این موضع منصوریان تا حدود زیادی منطقی به نظر می رسید. با بازیکنانی که او در این فصل در اختیار داشت واقعا نیاز به لیست خرید پر و پیمانی نبود و با 3 اضافه کردن 3 بازیکن به فهرست، استقلال یکی از پرمهره ترین و کامل ترین تیم های لیگ هفدهم می شد.

 

اما شکست سنگین مقابل العین در بازی برگشت، ناگهان نظر منصوریان را عوض کرد. او بعد از این بازی گفت: «استقلال به ٣ یا ٤ بازیکن بین‌المللی و باتجربه دیگر نیاز دارد که به محض بازگشت تیم، کار مذاکره و جذب این بازیکنان را آغاز می‌کنیم.» به نظر می‌رسد منصوریان با این جملات به شکل نامحسوس از بازیکنان فعلی‌اش انتقاد کرده و در لفافه آنها را بازیکنانی صرفا برای بازی‌های داخلی و بدون تجربه بین‌المللی معرفی کرده. این جملات نشان می‌دهد که منصوریان بعد از باخت به العین، به تعدادی از بازیکنانش بی‌اعتماد شده و به همین دلیل به دنبال جذب چند بازیکن بین‌المللی است. در حالی که او تا 10 روز پیش به شدت از بازیکنان فعلی‌اش حمایت می‌کرد و مدعی بود که فقط 3 خرید خواهد داشت!

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان