//
کدخبر: ۳۱۱۶۵۴ //
مغانلو: فکر کردیم وارد میدان مین شدیم

حیف بود پاس زیبای احمد نور را تبدیل به گل نکنم

مهاجم پرسپولیس علیرغم مصدومیتی که داشت در فرصت 47 ثانیه‌ای که به دست آورد گل تیمش مقابل ذوب آهن را به ثمر رساند.

 حیف بود پاس زیبای احمد نور را تبدیل به گل نکنم
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی یکبار دیگر با کامبک مقابل رقبا به بردی ارزشمند دست یافت. وقتی اسدبیگی در نیمه اول ذوب آهن و شاگردان مجتبی حسینی را برنده راهی رختکن کرد، یحیی گل محمدی با تعویض‌های خود ورق را برگرداند و توانست سه امتیاز ارزشمند برای کورس ادامه‌دار با سپاهان کسب کند.

 

اول درباره مصدومیتت بگو. شرایطت به چه شکل است؟

از نظر مصدومیت که خدا را شکر شرایطم نسبت به روزهای اول خیلی بهتر است. اما برای اینکه به آمادگی صد درصد برسم نیاز به زمان بیشتری دارم و در این مدت تلاش خواهم کرد زیر نظر کادرپزشکی روند درمانی مناسبی را دنبال کنم و بتوانم با آمادگی مطلوب در اختیار کادرفنی و هواداران باشم.

 

اینطور که مشخص بود قادر به حضور در بازی با ذوب آهن نیستی اما در نهایت در آن حضور یافتی.

خب راستش شرایط خوبی برای حضور در بازی نداشتم و آقای گل محمدی نیز ترجیح دادند که بازی نکنم. اما شرایط به شکلی پیش رفت که نیاز بود کمک کنم و با نظر آقای یحیی وارد زمین شدم. خوشحالم که توانستم در حد انتظار کار کنم و این را لطف و دعای خانواده‌ام و هوادارانی که دلگرمی بزرگی هستند تا فارغ از مشکلات و مصدومیت تلاش کنیم، می‌دانم.

 

به نظر می‌رسید بعد از گلی که زدی مصدومیتت تشدید شده باشد.

وقتی سه گام برداشتم تا ضربه را بزنم آن پرش باعث شد مصدومیتم در ادامه مسابقه اذیت کند. در ادامه بازی سوزش شدیدی از ناحیه مصدومیت داشتم اما وقتی پای مسوولیت در میان باشد باید همه چیز را به جان بخری و امیدوارم عملکردم موردرضایت کادرفنی و هواداران قرار گرفته باشد. مهم نیست و این مصدومیت خوب می‌شود و من هم به اندازه هواداران بابت این برد خوشحالم و مسلما در ادامه مسیر به ما کمک زیادی خواهد کرد.

 

مشخص شده چه زمانی به شرایط آرمانی بدنی و پایان مصدومیت خواهی رسید؟

انشاالله هر چه زودتر. خب تعطیلی 10 روزه لیگ هم کمک زیادی خواهد کرد و باید طی این مدت زیر نظر کادرپزشکی و ریکاوری مناسب، مصدومیت را پشت سر بگذارم. مشکلی نیست و انشاالله خیلی زود شرایط خوب خواهد شد.

 

برای حضور در تیم ملی هم انگیزه زیادی داشتی اما به نظر می‌رسد کمی دیر به پرسپولیس آمدی.

ابتدا باید بگویم که برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. اما این را بگویم که پرسپولیس تیم بزرگی است و من هم از انتخابم برای حضور در پرتغال و تیم سانتاکلارا ناراضی نیستم. به نظرم آن انتخاب کمک زیادی به من کرد تا از نظر کیفی و تجربه شرایط بهتری کسب کنم. مسلما این انتخاب در روند بازی و شرایطم تاثیرگذار بوده است. من تلاش کردم به تیم ملی برسم و این قطعا آرزوی من است اما اکنون آرزویم موفقیت تک تک بچه‌ها و صعود از این مرحله است. مسلما این اتفاق باعث خوشحالی همه ما خواهد شد و به فوتبال‌مان هم کمک خواهد کرد. امیدوارم تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند. وقت زیاد است و انشاالله به وقتش! الان فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همه انرژی مثبت بفرستند تا بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

01605071

درباره اتفاقات قبل از بازی با ذوب آهن و نارنجک به اتوبوس‌تان هم بگو. آقایحیی که می‌گفت خیلی ترسیده و اتفاقات عجیبی بوده.

واقعا خیلی ترسناک بود و انشاالله قسمت هیچکس نشود در آن موقعیت قرار بگیرد. ببینید یک تیم برای بازی آماده حضور در استادیوم می‌شود و ناگهان این اتفاق تمرکز همه را بهم می‌ریزد. مسلما اتفاقات قشنگی نیست. اصلا فوتبال را چه به نارنجک و ترکاندن شیشه اتوبوس؟ باور کنید یک لحظه فکر کردیم وارد میدان مین شده‌ایم و چپ و راست اتوبوس را با نارنجک می‌زدند و در آن شرایط اگر اتفاق بدی رقم می‌خورد و اتوبوس چپ می‌کرد چه کسی جواب می‌داد؟ خدا به ما و خانواده‌های‌مان رحم کرد که اتفاق بدتری نیفتاد. نباید فوتبال را به این شکل زشت کرد. دلخوشی میلیون‌ها نفر در ایران به همین فوتبال است و نیازی نیست به این شکل زشت شود.

 

از زمان حضور در زمین و گلزنی‌ات 47 ثانیه گذشت. فکر می‌کردی که بتوانی گل بزنی و آیا یحیی به تو چه گفت؟

من مهاجم هستم و وظیفه من گلزنی است. چه 47 ثانیه و چه 90 دقیقه و 120 دقیقه. در تمام بازی‌ها با انگیزه گلزنی وارد زمین می‌شوم و قرار بود بازی نکنم اما شرایط به شکلی پیش رفت که نیاز بود. آقای یحیی پرسید می‌توانی که گفتم بله و خدا هم کمک کرد. البته از پاس احمد (نوراللهی) نگویم که ماشاالله به این پاس و بزنم به تخته. همه چیز آن درست و به اندازه بود و حیف بود گل نشود.

 

شانس قهرمانی‌تان چطور پیش می‌رود؟

ما الان فقط روی بازی‌های خودمان تمرکز کرده‌ایم و بازی به بازی جلو خواهیم رفت و اگر لیاقت داشته باشیم به هدفی که به دنبال آن هستیم خواهیم رسید. کاری به تیم‌های دیگر نداریم و این هدف تیمی ماست که برای برد به زمین در هر بازی وارد می‌شویم و امیدوارم در پایان بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان