//
کدخبر: ۳۱۱۲۹۷ //

مدیر صنعت نفت: اگر نگران داوری بازی با استقلال باشیم‌، کار خاصی نمی‌توانیم انجام بدهیم

مدیر تیم صنعت نفت آبادان گفت: هواداران نفت دیگر تحمل شکست ندارند.

مدیر صنعت نفت: اگر نگران داوری بازی با استقلال باشیم‌، کار خاصی نمی‌توانیم انجام بدهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی فیروزی، درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: تیم ما پس از کسب تساوی در خانه تراکتور تا حدی به خودباوری رسید و شرایط روحی خوبی را به دست آورد. وقفه‌ای طولانی در نتیجه نگرفتن تیم ما افتاده بود و ان شالله بچه‌ها بتوانند با ارائه یک بازی خوب، استقلال را شکست بدهند زیرا هواداران نفت دیگر تحمل شکست ندارند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اتفاقات داوری دیدار رفت نفت آبادان و استقلال و همچنین اشتباهات داوری که در دربی 95 به ضرر آبی پوشان رخ داد، آیا نگران قضاوت بازی آتی دو تیم نیستند، پاسخ داد: داوران ما به عمد علیه یا به سود یک تیم سوت نمی زنند اما برخی مواقع اشتباهاتی رخ داد که به ضرر یک تیم تمام می‌شود. در بازی رفت با استقلال کمک داور گل طالب ریکانی را به اشتباه آفساید گرفت.

مدیر تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اکنون هم اگر نگران داوری بازی با استقلال باشیم‌، کار خاصی نمی‌توانیم انجام بدهیم. با تمرکز داشتن در تمام دقایق مسابقه می‌توان این نگرانی‌ها را پشت سر گذاشت و عملکرد خوبی داشت. بازیکنان فقط با تمرکز روی کارهای تاکتیکی و وظایفی که به آنها سپرده می‌شود باید به فکر برتری مقابل استقلال باشند.

فیروزی افزود:  در صورتی که تیم ما از لحاط فنی، تاکتیکی و تمرکز بهتر از حریف باشد، حتی اگر اتفاقی در بازی رخ بدهد، می‌تواند اشتباهات داوری را پشت سر بگذارد. باید تمام توجه ما به فوتبال بازی کردن باشد. به دلیل برگزاری دیدار با استقلال در آبادان و شرایط نه چندان خوب ما در جدول باید فقط به سه امتیاز فکر کنیم.

وی تصریح کرد: تیم ما در 11 هفته اخیر بردی نداشته و ان شالله این طلسم در بازی مقابل استقلال بشکند. حتی ‌می‌ توانستیم مقابل تراکتور در تبریز هم برنده باشیم اما شانس با ما یار نبود یا بهتر بگویم بچه ها در زدن ضربات نهایی دقت خوبی نداشتند. 

مدیر تیم نفت آبادان خاطرنشان کرد: تیم ما در این مسابقه حسین ساکی، مهدی زهیوی، رحیم زبیدی و حسن بیت سعید را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و وضعیت امید حامدی فر باید تا فردا بررسی شود. البته بازیکن محرومی نداریم اما شرایط سایر نفرات خوب است و امیدواریم مقابل استقلال بهترین بازی خود را انجام بدهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان