//
کدخبر: ۳۱۱۲۸۷ //

المپیک توکیو حتی در شرایط اضطراری هم برگزار خواهد شد

نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) تأکید کرد که بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ حتی در شرایط اضطراری هم برگزار خواهد شد.

المپیک توکیو حتی در شرایط اضطراری هم برگزار خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود اینکه همچنان ابهام‌هایی در خصوص برگزاری المپیک 2020 توکیو مطرح است، اما جان کوتس، نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و رئیس کمیسیون هماهنگی بازی‌های المپیک 2020 توکیو تأکید کرد که این بازی‌ها تحت هر شرایطی برگزار خواهد شد.

نایب رئیس IOC درباره وجود تردیدهایی در برگزاری المپیک که در یک نشست خبری آنلاین از او سؤال پرسیده شده بود، گفت: بازی‌ها تحت هر شرایطی برگزار می‌شود.

همچنین سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری بازی‌ها اظهار داشت: در طول بازی‌ها روزانه 230 پزشک و 310 پرستار مورد نیاز خواهد بود و حدود 80 درصد از کارمندان پزشکی از نظر سلامت ایمن شده‌اند.

در تلاش برای اطمینان بخشیدن به مردم ژاپن، برگزارکنندگان آنچه را «سه اصل» نامیده‌اند، اجرا می‌کنند که شامل کاهش شدید تعداد افراد خارج از کشور، محدودیت‌های سنگین در رفتار شرکت کنندگان و بازبینی کامل سیستم بهداشتی و پزشکی خواهد بود.

رئیس ارگان برگزار کننده همچنین گفت که پیش‌بینی می‌شود روزانه بین 50 تا 60 هزار آزمایش در مورد ورزشکاران و کارگران بازی‌ها انجام شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان