//
کدخبر: ۳۱۰۹۷۰ //

غایب بزرگ دیدار انتقامی تراکتور- آلومینیوم (عکس)

کاپیتان تراکتوری‌ها که به نظر می رسد به پایان پیش از موعد کار خود در تراکتور رسیده، غایب بزرگ بازی امروز تیمش خواهد بود.

مسعود شجاعی

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز از ساعت 18 امروز برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند بود. این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که بازی امروز به نوعی یک نبرد انتقامی برای تراکتوری ها به شمار می رود.

تراکتور در نیم فصل اول لیگ برتر در بدترین زمان ممکن به مصاف آلومینیوم رفت؛ تیمی که با هدایت رسول خطیبی که اینک روی نیمکت تراکتور حضور دارد، با شکست دادن پرسپولیس اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده و لقب غول کش را با خود یدک می کشید.

در آن مقطع و پس از جدایی علیرضا منصوریان، مسعود شجاعی، به عنوان بازیکن-سرمربی هدایت تراکتور را به عهده داشت؛ تراکتورِ تحت هدایت مسعود در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر که روز 11 بهمن در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، با یک گل مغلوب میهمان خود شدند.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که انجام و آلومینیوم به عنوان حریف تراکتور معرفی شد، همه از یک نبرد انتقامی صحبت می کردند؛ نبردی که مسعود شجاعی یکی از نقش های اصلی آن به شمار می رفت و همه منتظر بودند تا ببینند، مسعود این بار در نقش بازیکن و تحت هدایت رسول خطیبی چگونه برای جبران شکست مقابل آلومینیوم در لیگ تلاش خواهد کرد.

این انتظار اما چند هفته  پیش رنگ واقعیت را از خود به دور دید چرا که کاپیتان تراکتوری ها بعد از بازگشت تراکتور از آسیا دیگر در تمرینات این تیم حضور نیافت و آن گونه که از شواهد بر می آید به پایان پیش از موعد کار خود در تراکتور رسیده است. به این ترتیب تراکتور، نبرد انتقامی خود را با یک غایب بزرگ به نام مسعود شجاعی برگزار خواهد کرد.

شجاعی در بازی تراکتور و آلومینیوم در هفته سیزدهم به عنوان سرمربی- بازیکن در زمین بازی حضور داشت و بعد از اعلام پنالتی به سود حریف قصد بیرون کشیدن تیمش از میدان را هم داشت که با دخالت حسن آذرنیا این اتفاق صورت نگرفت/

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان