//
کدخبر: ۳۱۰۷۲ //
تحولات عمده کلید خورد؛

گزینه‌های وزارتی، هیات مدیره مدرن استقلال/ منصوریان یا مربی خارجی، مساله این است!

هیات مدیره استقلال در آستانه یک تغییر بزرگ قرار گرفته است که ممکن است منجر به خروج منصوریان از استقلال شود.

گزینه‌های وزارتی، هیات مدیره مدرن استقلال/ منصوریان یا مربی خارجی، مساله این است!
به گزارش فرتاک نیوز،

 باخت سنگین استقلال به العین با تذکر مجلس به وزارت ورزش همراه شد تا اکنون خبرهای داغی  از باشگاه آبی پایتخت به گوش برسد.

به همین خاطر گفته می‌شود وزارت ورزش در صدد است تا کادر مدیریتی استقلال را به کلی تغییر دهد و با استفاده از یک پیشکسوت، 2 اقتصاددان و همچنین یک فرد سیاسی(به عنوان رئیس هیات مدیره) به همراه یک مدیرعامل، هیات مدیره باشگاه را عوض کند.

با توجه به توجه ویژه دولت به حضور بانوان در ورزش کشور، به احتمال قوی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال بانویی متخصص در امر مدیریت ورزشی خواهد بود.

گفته می‌شود این اعضا جلساتی را هم برگزار کرده‌اند و به آسیب شناسی تیم استقلال پرداخته اند و نتیجه این آسیب شناسی به تغییر عمده در کادرفنی منجر شده به طوریکه آن‌ها قصد دارند از یک مربی نامدار خارجی روی نیمکت آبی‌های تهران استفاده کنند.

به هرحال باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده تغییرات احتمالی که در سطح مدیران باشگاه انجام خواهد شد منجر به خروج منصوریان می‌شود یا مدیران جدید همچنان به وجود سرمربی جوان و پرانگیزه استقلال اعتقاد دارند.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۷۲ //
ارسال نظر
 
  • Hosen

    هرکاری که قراره بشه باید زودتر بشه تا هم اهنگی ها انجام بشه هوادارن استقلال منتظر خبرهای خوب هستند باید کسانی که تعصب دار ند بیایند به استقلال چه از هییت مدیره تا بازیکنان . بازیکنانی میان استقلال بعد از مدتی دیگه اعتصاب یا قصد تیم دیگری دار ند یا مشکل از بازیکنه یا کسانی که بابازی کن قرارداد می بندند.خواهشا به خاطر دل هو اداران تیمی منظم بدون حاشیه درست کنید سا ل اینده استقلال مجدد درباشگاههای اسیا با ید شرکت کنه با یک کار حساب شده وپیش بینی شده فکری به حال این تیم کنیم جناب اقای سلطانی فرتنها جوری که میتونن به باشگاه استقلال کمک کنند که فکری به حال بدهکاری استقلال کنند که درطول بازیها دغدغه بازیک ن پول بازیکن شکایت فیفا نداشته وبا خیال راحت کارکنند .یک تیم هییت مدیره ومدید عا مل قوی که بتواند به استقلال کمک کند وتا چند سال درکنار هم به استقلال کمک کند.تشک ر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان