//
کدخبر: ۳۱۰۰۶۶ //

فنونی‌زاده:دربی یک بازی خاص است/ استقلال محکوم به برد است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تجربه نشان داده تیمی که ضعیف‌تر است در دربی موفق‌تر عمل می‌کند. استقلال در این دیدار محکوم به برد است، چون با باخت قطعا به حاشیه کشانده می‌شود.

فنونی‌زاده:دربی یک بازی خاص است/ استقلال محکوم به برد است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال در دیدار با ذوب آهن اظهار داشت:در این بازی عملکرد خاصی از بازیکنان استقلال ندیدم. دلیلش هم خستگی بچه‌ها بود و البته اندکی غرور. به هر حال استقلال با وجود اینکه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار داشت توانست صدرنشین صعود کند.

وی ادامه داد: بعد از گل اول ذوب آهن، استقلال کمی به خود آمد و جدی‌تر بازی کرد. نبود وریا غفوری و فرشید اسماعیلی در بازی بی‌تاثیر نبود. البته که جای خالی دانشگر در زمین احساس می‌شد، شاید اگر او بود در نیمه دوم می‌توانستیم نتیجه را بازپس‌گیریم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیم فوتبال ذوب آهن عنوان کرد: شاگردان مجتبی حسینی اصولی‌تر از استقلالی‌ها بازی کردند. ذوب آهن با بستن کناره‌های زمین فضای کار را از ما گرفت. در مجموع آنها بازی خوبی ارائه دادند و ۲ گل هم به ثمر رساندد.

فنونی‌زاده با گلایه از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: ۴ نماینده ایران به تازگی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته اند و هنوز بازیکنان‌شان خسته بودند. فدراسیون و سازمان لیگ در این خصوص کم کاری کردند. باید فرصتی برای استراحت و ریکاوری می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه دربی تماشاگر ندارد، خاطرنشان: دربی یک بازی خاص است و حساسیت‌های ویژه‌ای دارد. تجربه نشان داده تیمی که ضعیف‌تر است در دربی موفق‌تر عمل می‌کند. استقلال در این دیدار محکوم به برد است، چون با باخت قطعا به حاشیه کشانده می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان