//
کدخبر: ۳۰۹۳۷ //

پرسپولیس؛ بهترین دفاع، بدترین حمله

پرسپولیس در لیگ قهرمانان 10 گل به ثمر رساند و 8 گل دریافت کرد.

پرسپولیس؛ بهترین دفاع، بدترین حمله
به گزارش فرتاک نیوز،

بر خلاف فصل پیش که پرسپولیسی‌ها خوب گل می‌زدند و زیاد گل می‌خوردند، این فصل خط دفاع برانکو به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. پرسپولیس در دور رفت مرحله گروهی، 6 گل خورد اما در 5 بازی آخر لیگ قهرمانان فقط دو گل دریافت کرده و 4 بازی از این 5 بازی را، بدون گل خورده به پایان رساند.

آن‌ها حالا با 8 گل خورده، بهترین آمار را بین تیم‌های باقی مانده غرب آسیا دارند. هر سه تیم دیگر که در مرحله بعد با پرسپولیس بازی می‌کنند، تا این مرحله 9 گل خورده دارند. در عوض، پرسپولیسی‌ها صاحب ضعیف‌ترین خط حمله بین رقبای‌شان هستند.

العین در 8 بازی لیگ قهرمانان، 20 گل زده و الهلال و الاهلی عربستان هم موفق به زدن 14 گل شده‌اند. آمار پرسپولیس، فقط 10 گل زده است. از 10 گل پرسپولیس هم 7 گل در دو بازی رفت و برگشت به الوحده بود و الریان، الهلال و لخویا هر کدام در دو بازی رفت و برگشت فقط یک گل از پرسپولیس خوردند.

در صورتی که فصل آینده هم روند خوب دفاعی پرسپولیس و مهره‌های این تیم حفظ شوند، تیم برانکو باز هم باید با سبکی مثل بازی با لخویا به صعود از مرحله یک چهارم نهایی فکر کند. به این امید که خط حمله آن‌ها هم، فصل آینده زهردارتر شود و برای گلزنی منتظر اتفاقات نباشد.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان