//
کدخبر: ۳۰۹۰۷ //

روش کی روشی سرمربی پرسپولیس

کی‌روشی‌ترین برد برانکو روی نیمکت پرسپولیس، در مسابقه بزرگ با لخویا به دست آمد. درست به سبک تیم کی‌روش، پرسپولیسی‌ها مسابقه را با نقشه‌هایی کاملا دفاعی آغاز کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

آن‌ها با حوصله زیاد صبر کردند تا زمان اشتباه حریف از راه برسد و با نهایت فرصت‌طلبی از این شانس ویژه بهره بردند تا تنها گل مسابقه را وارد دروازه تیم قطری کنند. پرسپولیس در نیمه دوم به شدت تحت فشار بود اما با سازماندهی درجه یک دفاعی و نمایش بی‌نقص در نیمه زمین خودی، برتری‌اش را حفظ کرد. قرمزها البته درست مثل تیم مرد پرتغالی، کمی هم خوش‌شانس بودند و دو بار تیر دروازه، ناجی این تیم شد تا پرسپولیس، تنها تیم ایرانی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد.

 

برانکو در یک سال گذشته، هرگز رابطه خوبی با سی کیو نداشته. آن‌ها بارها علیه هم موضع گرفته‌اند و مصاحبه‌های تندی علیه هم انجام داده‌اند اما برد روز گذشته پرفسور، یادآور همه پیروزی‌های مهم سرمربی پرتغالی تیم ملی بود. پرسپولیس برانکو در شروع دوران کاری این مربی در باشگاه، به عنوان یک تیم هجومی شناخته می‌شد اما پرسپولیس این روزها، به ایده‌آل‌های ذهنی برانکو نزدیک‌تر است. یک تیم محافظه‌کار که کم گل می‌زند اما کم‌تر گل می‌خورد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان