//
کدخبر: ۳۰۸۸۶۴ //

چرا قرارداد میلیچ با استقلال تمدید نمی شود؟

مدیران باشگاه استقلال هنوز با هرویه میلیچ درباره قرارداد جدیدش به نتیجه نرسیده اند!

چرا قرارداد میلیچ با استقلال تمدید نمی شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

روزی که هرویه میلیچ در زمان سرمربیگری محمود فکری به طور ناگهانی ایران را ترک کرد و به کرواسی رفت، شرط بازگشتش را تمدید قرارداد برای فصل آینده قرار داد. او اما با حضور فرهاد مجیدی در راس کادرفنی و تماس هایی که با این مربی داشت به ایران برگشت و قرار شد بعد از حضور در تمرینات و مسابقات استقلال برای تمدید قراردادش اقدام شود.


میلیچ طی دو ماه گذشته بارها با مسئولان باشگاه استقلال جلسه داشته اما همچنان قرارداد او تمدید نشده تا ابهام های زیادی در این خصوص مطرح شود.


در چنین شرایطی مشخص است که مذاکرات میلیچ با استقلالی ها به بن بست خورده و حالا حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال نیز توضیحاتی را در این باره داده است.


نظری گفته: «قبل از اینکه این بازیکن به ایران برگردد توافقاتی انجام شد که قرارداد وی با چه مبلغ و چه مدتی تمدید شود. به محض بازگشت مقداری از طلب وی پرداخت شد. بعد از حضور وکیل میلیچ در مذاکرات بخشی از توافقات اولیه را نپذیرفتند و موارد جدیدی را مطرح کردند که بخشی از خواسته‌های میلیچ را باشگاه قبول نکرد و این مساله باعث شد تا مذاکرات طولانی‌تر شود.بعد هم وارد بازی های آسیایی شدیم.»


وی ادامه داد: « عربستان مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفت اما در نهایت منافع باشگاه هم برای ما مهم است. ما توافقاتی با وی انجام دادیم و امیدواریم که موارد اختلاف حل شود. با بازیکنان دیگر هم مذاکراتی شده و قرار شد بعد از بازگشت تیم از عربستان قراردادهای رو به اتمام تمدید شود. البته جدا شدن بازیکنان یا ماندن آنها بر اساس نظر کادر فنی خواهیم رفت.»


باید منتظر ماند و دید تکلیف میلیچ با استقلال برای لیگ بیست و یکم چه خواهد شدو آیا این ستاره کروات در این تیم ماندگار خواهد شد یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان