//
کدخبر: ۲۵۶۲۲۸ //

سرپرست استقلال: از نظر تمرین مشکلی نداریم

سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید تمام بازیکنان این تیم زیر نظر فرهاد مجیدی تمرینات خود را دنبال می کنند.

سرپرست استقلال: از نظر تمرین مشکلی نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید رمضانی در این باره گفت: از نظر تمرین مشکلی نداریم و تمرینات مان را دنبال می کنیم. بازیکنان منظم تمرین های خود را دنبال می کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر GPS در اختیار بازیکنان قرارداده ایم تا آنها به صورت منظم تمرینات خود را برگزار کنند و داده های آن را در اختیار کادرفنی قرار بدهند. سعی می کنیم بازیکنان با کمترین میزان افت به تمرینات بازیکنان استقلال اضافه شوند.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه موافق برگزاری لیگ است یا نه هم گفت: حتما موافق برگزاری لیگ هستیم و در این مساله که شکی وجود ندارد اما مساله جان آدم ها و به ویژه بازیکنانی است. نباید به خاطر برگزاری مسابقات جان افراد را به خطر بیندازیم و این منطقی نیست.

وی افزود: اگر شرایط فراهم شود ما از خدایمان است تمرین کنیم و بازی ها شروع شود اما باید طوری باشد که مشکلی از نظر ابتلا به ویروس کرونا برای بازیکنان و هرکسی که در فوتبال مشغول به کار است پیش نیاید. سازمان لیگ باید تصمیم درستی برای ادامه لیگ بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا خارجی های استقلال به ایران برمی گردند یا نه هم گفت: در اینکه آنها دوست دارند به ایران برگردند شکی نیست ولی الان که در ایران خبری نیست و باید تمرینات شروع شود ضمن اینکه در حال حاضر مشکل پرواز به ایران وجود دارد که امیدوارم تا روز شروع تمرینات حل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان