//
کدخبر: ۳۰۸۲۹۱ //

گلزن جوان پرسپولیس زیر تیغ حملات هواداران

مشخص نیست چه بلایی سر مهدی عبدی مهاجم جوان و گلزن پرسپولیس آمده که تا این حد افت کرده و نمی‌تواند کیفیت گذشته‌اش را ارائه دهد.

گلزن جوان پرسپولیس زیر تیغ حملات هواداران
به گزارش فرتاک نیوز،
مهدی عبدی به عنوان یک پدیده از فوتبال قائمشهر در تیم امید پرسپولیس ظهور کرد و آقای گل تهران شد و به تیم بزرگسالان رسید تا بعد از گلزنی در دربی پس از اولین تماسش با توپ در لیگ برتر شناخته شود.
عبدی سال گذشته در نیمه نهایی و فینال آسیا گل زد و بار دیگر در دربی این فصل موفق به گلزنی شد تا علی‌رغم جایگاه متزلزلش در ترکیب، نشان دهد توانایی‌های فنی بالایی دارد.
در عین حال در همین فصل با وجود حضورش در ترکیب اصلی بعضاً پرنوسان نشان می‌داد به گونه‌ای که در برخی مسابقات گلزن و در برخی از دیدارها به شدت گل نزن ظاهر می‌شد و به نوعی روی اعصاب هواداران می‌رفت.
با تداوم مشکلات گلزنی پرسپولیس و بی‌تجربگی مهاجمانی مثل عبدی و مهدی‌خانی، پرسپولیس دنبال جذب شهریار مغانلو رفت و او را جذب کرد ضمن اینکه با بازگشت عیسی آل‌کثیر به ترکیب تصور می‌شد دیگر سخت است که حتی دقایقی کوتاه به عبدی فرصت بازی برسد.
عبدی در بازی نخست آسیایی مقابل الوحده نیمکت‌نشین بود، در بازی دوم مقابل الوحده از دقیقه 85 به میدان رفت. او در دیدار رفت مقابل گوا از دقیقه 78 وارد ترکیب تیمش شد اما در بازی برگشت با این تیم هندی بیش از 35 دقیقه در زمین بود. عبدی در هر دو بازی رفت و برگشت بخصوص بازی برگشت مقابل گوا موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت اما خودخواه و حریص نشان داد و این شانس‌های خوب را از دست داد.
در اینکه هر مهاجمی باید تا حدودی خودخواه باشد شکی نیست اما عبدی در موقعیت بهتر مهدی‌خانی به او پاس نداد و در یکی دو صحنه دیگر هم خودش به توپ ضربه زد تا بلکه با گلزنی شرایط روحی بهتری پیدا کند که نکرد.
با این وجود کادر فنی پرسپولیس در بازی برگشت با الوحده هم به او میدان دادند و عبدی باز هم از دقیقه 78 به میدان رفت اما دو موقعیت خوب را به راحتی هدر داد و در یک صحنه که می‌توانست با کنترل توپ برای خودش و همبازیانش موقعیتی ایجاد کند در استپ توپ عاجز ماند تا در شرایطی که تیمش به شدت دنبال گل مساوی بود و می‌خواست از شکست فرار کند همه را از خودش ناامید کند.
این نمایش ضعیف از عبدی بعد از بازی با الوحده و در فضای مجازی باعث شد تا او مورد هجمه شدید انتقادهای هواداران قرار بگیرد و همه به او بتازند. تازه عبدی شانس آورد که شکست پرسپولیس در یک بازی تقریباً تشریفاتی رقم خورد و صعود تیم از قبل مسجل شده بود وگرنه شدت این حملات بیشتر و مخرب‌تر هم می‌شد.
با این حال مشخص نیست چرا عبدی چنین شرایطی پیدا کرده و چطور اینقدر پرنوسان در میدان ظاهر می‌شود. او مقابل الوحده فوق‌العاده شل و بی‌انگیزه بود و این نکته را می‌شد از کنترل تا ضربه زدنش به توپ به وضوح مشاهده کرد.
برخی معتقدند بازی گرفتن از مغانلو و آل‌کثیر یا عالیشاه در خط حمله، عبدی را بی‌انگیزه کرده که منطقی نیست چون او نباید انتظار داشته باشد جلوتر از آنها به ترکیب اصلی برسد اما گروهی هم معتقدند تعدد مهاجمان پرسپولیس باعث شده استرس عبدی که نسبت به مغانلو و آل‌کثیر تجربه کمتری هم دارد، بالا برود و روی کیفیت این مهاجم تأثیر منفی بگذارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان