//
کدخبر: ۳۰۷۵۳۶ //
شهنوازی سرمربی و عضو هیات مدیره باشگاه مقاوت طلایی تهران عنوان کرد؛

صدور بیانیه ناجوانمردانه از سوی یک کانال تلگرامی تاثیر زیادی در انصراف ما داشت /از حضور در این فصل منصرف شدیم و امتیاز را واگذار کردیم!

باشگاه مقاومت طلایی از خرید امتیاز تیم پیشگامان فنون پارس تهران منصرف شد

صدور بیانیه ناجوانمردانه از سوی یک کانال تلگرامی تاثیر زیادی در انصراف ما داشت /از حضور در این فصل منصرف شدیم و امتیاز را واگذار کردیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید شهنوازی عضو هیات مدیره و سرمربی تیم فوتبال مقاومت طلایی تهران در گفتگویی با فرتاک ورزشی اعلام کرد؛

این باشگاه علی رغم کمی ها و کاستی ها نزدیک به چهار ماه تمرینات مستمر و هزینه های گوناگون و استفاده از مربیان باسابقه و متعهد کشوری و بازیکنان مستعد فوتبال کشور ، حال با توجه به اینکه در این مدت خصوصا بعد از صدور بیانیه ناجوانمردانه و بدور از واقعیت و کذب از سوی یکی از کانال های تلگرامی در خصوص فسخ قرارداد خرید امتیاز از باشگاه پیشگامان فنون پارس به نقل از یکی از افراد به ظاهر فوتبالی! که در تاریخ سوم بهمن ماه نود و نه منتشر و ضربات جبران ناپذیر  مادی و معنوی و اعتباری به این مجموعه وارد نمود و اینکه اسپانسر ها و افراد حمایت کننده تیم را از این باشگاه دور و با توجه به شرایط موجود تاثیر زیادی در انصراف ما داشت و عدم همکاری هیئت فوتبال استان تهران در خصوص مبلغ نقل و انتقال و مدارک و اینکه شرایط برای حضور در مسابقات نبوده و عده ای دلال و منفعت طلب ، کار را در این فوتبال سخت و نفس گیر کرده اند و با کارت به کارت کردن برای افراد جهت راه انداختن کارهای خود کارهای گوناگون انجام می دهند! و با تهدید و فحاشی کار خود را پیش میبرند و اینکه برای به دست آوردن منافع خود دست به هر کاری می زنند و مرجعی برای رسیدگی وجود ندارد!

3

شهنوازی در ادامه گفت: با همه این اوصاف حضور جهت شرکت در مسابقات میسر نبوده و حتی شنیده ها حاکی از آن است این باشگاه به یک تیم ویگر از بوشهر و چند تیم دیگر فروش رفته بوده است! لذا باشگاه مقاومت طلایی ایرانیان انصراف خود را از شرکت در مسابقات اعلام و طی توافق صورت گرفته و علی رغم میل باطنی ، امتیاز فوق را  به باشگاه پیشگامان منتقل شد.

شهنوازی در پایان خاطر نشان کرد؛ مطمئنم بد خواهان چوب سختی از خدا خواهند خورد و آه و ناله جوانان این تیم گریبان آنها را به موقع خواهد گرفت و مجموعه ما هیچ وقت حلال نخواهد کرد آدم های دلال را! این باشگاه قوی تر و با شرایط مطلوبی به زودی به عرصه مسابقات بر خواهد گشت چرا که فوتبال متعلق به فوتبالی هاست نه آدم های منفعت طلب و دلال!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان