//
کدخبر: ۲۸۴۰۳۱ //

معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همدان انجام شد+عکس

ظهر امروز با حضور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان رضا طلایی‌منش به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری معارفه شد.

معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همدان انجام شد+عکس

به گزارش فرتاک ورزشی ، ظهر امروز با حضور روح‌الله وجدی هویدا رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همدان انجام شد.

در این مراسم رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه شهرداری همدان در بحث ورزش همواره موفق عمل کرده است، اظهار داشت : شهرداری همدان در بحث ورزش شهروندی، قهرمانی و تیم‌داری همواره در سال‌های گذشته موفق عمل کرده است.

photo_2020-10-21_19-03-15

وی افزود : در بحث فوتبال نیز تمام تیم‌های رده‌های پایه شهرداری همدان قهرمان شده‌اند و تیم فوتبال بزرگسالان نیز همواره عملکرد موفقی داشته است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با تشکر از کادر فنی فصل گذشته گفت : امسال با تصمیم مدیریت ارشد و مدیران شهرداری رضا طلایی‌منش از مربیان بومی و باتجربه استان به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان انتخاب شده‌اند.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد : طلایی‌منش از مربیان بسیار موفق استان بوده که از دانش فنی بالایی برخوردار است و امیدواریم فصل خوبی را پشت بگذاریم.

وی با بیان اینکه هدف ما صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است، بیان کرد: امیدواریم همه بازیکنان باغیرت و همبستگی تلاش کنند تا به این هدف دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: ما نیز تا روز آخر تمام حمایت‌های مادی و معنوی را از تیم فوتبال شهرداری همدان و کادرفنی انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز با تشکر از زحمات کادرفنی گذشته این تیم اظهار داشت: از اعتماد مدیران شهرداری به بنده و کادرفنی‌ام تشکر می‌کنم.

رضا طلایی‌منش افزود: در این فصل همه برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهیم جنگید و به دنبال این هستیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه فوتبال همدان پتانسیل بالایی دارد، بیان کرد: در اردوی ما ۲۵ بازیکن بومی بسیار خوب حضور دارند که نشان می‌دهد فوتبال همدان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: حضور این بازیکنان بومی و توانمند هر مربی را به آینده خوشبین می‌کند.

گفتنی است، امروز به طور رسمی رضا طلایی منش به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان برای فصل جدید در لیگ دسته دوم فوتبال کشور معرفی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان