//
کدخبر: ۳۰۷۱۶۷ //

۱۱ بازیکن احتمالی پرسپولیس مقابل گوا

پرسپولیس با یک تغییر نسبت به دیدار با الریان آماده مصاف با گوا می‌شود.

11 بازیکن احتمالی پرسپولیس مقابل گوا
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید امروز به مصاف گوای هند برود که میزبان رقابت‌های این گروه است.

سرخپوشان با دو پیروزی از دیدارهای قبلی خود به مصاف حریف هندی خواهند رفت و امید دارند با برتری مقابل میزبان راه خود را برای صعود هموار کنند.

در خط دروازه حامد لک مثل همیشه حضور ثابتی دارد و زوج خط دفاعی سرخپوشان هم طبق معمول سیدجلال حسینی و حسین کنعانی زادگان هستند. وحید امیری در غیاب سعید آقایی مثل همیشه دفاع چپ است و در سمت راست سیامک نعمتی بازی خواهد کرد.

احمد نوراللهی مثل دو بازی قبلی در ترکیب ثابت حضور دارد و یحیی تصمیم دارد مثل بازی با الریان بازهم از کمال به جای سرلک استفاده کن.  

مهدی ترابی و احسان پهلوان هافبک های هجومی پرسپولیس متمایل به کناره ها هستند و در خط حمله هم شهریار مغانلو همچنان در ترکیب اصلی است. تغییر مهم احتمالی پرسپولیس در این دیدار حضور عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی است که قرار است برای اولین بار بعد از محرومیتش از ابتدا به میدان برود و زوج مغانلو را تشکیل دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان