//
کدخبر: ۳۰۶۸۸۷ //

شرط غیرمنتظره ستاره یونایتد برای ماندن

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد برای تمدید قراردادش با این تیم شرط مالی دور از انتظاری گذاشته است.

شرط غیرمنتظره ستاره یونایتد برای ماندن
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه دیلی‌استار انگلیس در خبری مدعی شده که پل پوگبا برای تمدید قرارداد خود با منچستریونایتد خواهان افزایش چشمگیر حقوقش شده است.

طبق گزارش دیلی‌استار؛ پوگبا که قراردادش در انتهای فصل آینده به پایان می‌رسد به شیاطین سرخ گفته اگر حقوقش به 500 هزار پوند در هفته افزایش پیدا کند، حاضر به تمدید قرارداد خواهد بود، رقمی که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد تبدیل خواهد کرد. ظاهراً او به مدیر برنامه‌های خود مینو رایولا گفته است که اگر تیمی دیگر هم خواهان جذب او باشد، همین میزان حقوق را می‌خواهد، چه در تابستان امسال به آن تیم ملحق شود، چه در پایان قراردادش در تابستان سال آینده.

از سه تیم رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس به عنوان مشتریان اصلی پوگبا یاد می‌شود و رایولا به اطلاع هر سه تیم رسانده است که جذب این هافبک فرانسوی برای آنها چقدر هزینه خواهد داشت.

این اما تمام پولی نیست که پوگبا از منچستری‌ها می‌خواهد. اگر به 500 هزار پوندی که او به عنوان حقوق پایه درخواست کرده، درآمدهای چشمگیرش از محل فعالیت‌های تبلیغاتی اضافه شود، او هفته 800 هزار پوند دریافتی خواهد شد.

پوگبای 28 ساله می‌داند که قرارداد بعدی‌اش احتمالاً آخرین قرارداد بزرگ دوران بازیگری او خواهد بود، دورانی که در منچستریونایتد آغاز شد، در یوونتوس اوج گرفت و با بازگشت به اولدترافورد در سال 2016 همراه بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان