//
کدخبر: ۳۰۶۸۴۰ //

کسی حواسش هست؟/ حامد لک پرسپولیس را نجات داد!

«پرسپولیس کامبک خود را مقابل الریان مدیون حامد لک ‌است»

کسی حواسش هست؟/ حامد لک پرسپولیس را نجات داد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس ایران که با عملکرد خود در چند فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا و تجربه صعود به دو فینال در سه سال گذشته حالا به یکی از قدرت‌های بی چون چرای این رقابت‌ها تبدیل شده در یک دیدار دیدنی موفق شد با کامبکی جذاب تیم الریان را با حساب سه بر یک شکست دهد.

پرسپولیس امشب در تمامی خطوط  عالی بود و گل دریافتیش هم رو یک‌ ضربه ایستگاهی نصیب الریان شد.

پرسپولیس پس از گل خورده چندین موقعیت را ایجاد کرد اما به موفقیت نرسید و با همان یک گل دو تیم به رختکن رفتند و‌ نیمه دوم پرسپولیس در دوازه دقیقه قدرت فوتبالی‌اش را به تیم حریف دیکته کرد.

اما نکته‌ای که شاید کمتر به آن توجه شده باشد و به نوعی زمینه ساز کامبک سرخ‌ها شد، سیو استثنایی حامد لک در آخرین ثانیه‌های وقت تلف شده نیمه اول بود.

در این دقایق در حالی که پرسپولیس به شدت به دنبال زدن گل مساوی قبل از پایان نیمه اول بود الریانی‌ها روی یک ضد حمله موقعیت خطرناکی را کسب کردند که می‌توانست آب سردی بر پیکر شاگردان گل‌محمدی باشد، اما حامد لک دروازه‌بان آمده پرسپولیس با یک سیو دیدنی تیمش را در بازی نگه‌داشت و اجازه نداد با اختلاف دو‌گل راهی رختکن شوند، اتفاقی که اگر رخ می‌داد کار را برای سرخپوشان بسیار سخت‌تر می‌کرد.

خیلی‌ها فکر می‌کردند با رفتن بیرانوند پرسپولیس کمتر رنگ آرامش را در درون دروازه ببیند اما حامد لک با عملکرد خود نشان داد پرسپولیسی‌ها حالا حالا‌ها باید خیالشان از چهارچوب دروازه راحت باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان