//
کدخبر: ۳۰۶۷۷۸ //

تقابل پرسپولیس و شجاع / یک شب سخت در انتظار مدافع سابق سرخ ها

بالاخره پرسپولیس و شجاع خلیل زاده بعد از جدایی این بازیکن از جمع قرمزها امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار می گیرند.

تقابل پرسپولیس و شجاع / یک شب سخت در انتظار مدافع سابق سرخ ها

 شجاع خلیل زاده که فصل گذشته از ارکان اصلی خط دفاعی سرخپوشان پایتخت بود، حالا امشب مقابل همبازیان خود در فصل گذشته باید قرار بگیرد و مانع از گلزنی مهاجمان این تیم شود تا به بسته ماندن دروازهالریان کمک کند. بازیکنان پرسپولیس که در گوا با الریان در یک هتل قرار دارند با شجاع خلیل زاده پیش از بازی امشب روبه رو شدند و در باره تقابل با پرسپولیس با هم صحبت کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، شجاع امشب درحالی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که باشگاه پرسپولیس از خلیل زاده به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و مدعی شد که او قراردادش را غیر قانونی فسخ کرده اما بهرحال این شکایت به جایی نرسید.

اگرچه برخی اخبار از این حکایت دارد که قطری ها می خواهند با تیم دوم خود برابر پرسپولیس به میدان بروند اما به نظر می رسد این موضوع را نباید چندان جدی گرفت چرا که الریانی ها با تاکید سرمربی شان در نشست خبری برای پیروزی در این دیدار تلاش می کنند.

در این راستا تماشایی ترین تقابل این دیدار جدال شهریار مغانلو و  مهدی ترابی مهاجمان پرسپولیس با شجاع خلیل زاده است.

البته مهار این مهاجمان تنها ماموریت شجاع در این دیدار نیست و در ضربات ایستگاهی و با نفوذ مدافعانی مثل سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان باید گفت شب سختی در انتظار مدافع سابق پرسپولیس خواهد بود.

شجاع خلیل زاده که بعد از حضور اسکوچیچ به ترکیب اصلی تیم ملی هم رسیده است در تقابل پرسپولیس و الریان در لیگ قهرمانان آسیا، انگیزه های زیادی برای نمایش توانایی هایش دارد. با این حال او به خوبی می داند که هواداران پرسپولیس همچنان بابت نحوه جدایی اش از جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020 دلگیر هستند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان