//
کدخبر: ۳۰۶۴۶۲ //

ترابی ؛ یک پاس گل و یک پنالتی دیده نشده

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس در مقابل الوحده بود و توانست با یک پاس گل، درخشش خود را تکمیل کند.

ترابی ؛ یک پاس گل و یک پنالتی دیده نشده
به گزارش فرتاک نیوز،

هافبک شماره 9 تیم پرسپولیس که در این بازی کار را به عنوان هافبک چپ آغاز کرد، در ادامه به سمت راست نیز منتقل شد و از کناره ها مدافعان تیم الوحده را آزار داد. او در نیمه اول 5 ارسال کرد که سه تا منجر به موقعیت شد و شاید بهترینش را محمدحسین کنعانی زادگان با ضربه سر از مقابل دروازه هدر داد.

 

ترابی همچنین در این نیمه دو بار برای دریبل زنی تلاش کرد که هر دو موفقیت آمیز بود. وی از 5 دوئل در سه تا به برتری رسید و به نوعی روی هم 5 بار بازیکنان الوحده را مغلوب کرد که این رکورد ویژه ای محسوب می‌شود. در صحنه گل سیدجلال شاید بسیار تصور می‌کردند که ترابی خودش ضربه خواهد زد اما او به سیدجلال پاس داد تا کاپیتان سرخ ها دروازه را باز کند.

مهدی ترابی در نیمه اول سه پاس کلیدی داد و روی اغلب ضربات ایستگاهی نیز اقدام کرد و کاشته زن اول پرسپولیسی ها بود.

در نیمه‌دوم او یک پاس کلیدی دیگر هم داد اما باتوجه به اینکه الوحده در تلاش بود تا گل خورده را جبران کند، او نیز بیشتر در زمین خودی بود و سه تکل موفق نیز به ثبت رساند.

 

در دقیقه ۷۹ نفوذ ترابی و یک دوی او با عالیشاه با برخورد این بازیکن با مدافع پاختاکور همراه شد اما داور پنالتی نگرفت. شاید اگر داور ژاپنی در این صحنه پنالتی تشخیص می‌داد، ترابی علاوه بر پاس گل، نامش را در بین گلزنان هم جای می‌داد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان