//
کدخبر: ۳۰۳۲۰۹ //

خوشه طلایی – فجر سپاسی؛ اولین تجربه مهاجم پرسپولیس

آریا برزگر مهاجم جوان پرسپولیس که به تیم فجر سپاسی ملحق شده این شانس را دارد که در برابر خوشه طلایی اولین بازی اش را درلیگ یک انجام دهد.

خوشه طلایی – فجر سپاسی؛ اولین تجربه مهاجم پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 آریا بزرگر که به لطف درخشش در ترکیب تیم ملی جوانان در مقدماتی جام ملتهای آسیا پیراهن پرسپولیس را برتن کرد نتوانست کادر فنی این تیم را برای استفاده از خویش متقاعد کند و در نهایت در حالی که صحبت از حضورش در تیم ماشین سازی بود تصمیم گرفت برای گذراندن دوران خدمت سربازی راهی فجر سپاسی شود. 

 

فجر سپاسی با 27 امتیاز تیم پنجم جدول است ودر صورتی که فردا موفق به شکست خوشه طلایی در تهران شود با تیم دوم جدول هم امتیاز خواهد شد؛ این بدین معنی است که فجر سپاسی می تواند یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر در فصل جاری لیگ یک باشد. 

 

حضور در تیم فجر سپاسی یک چالش جدید برای مهاجم جوان پرسپولیس است؛ مهاجمی که می تواند با درخشش در ترکیب این تیم بار دیگر به اردوی سرخ ها برگردد به خصوص که حضور در ترکیب فجر سپاسی و بازی در لیگ یک او را به بازیکن باتجربه تری تبدیل خواهد کرد. پیش بینی می شود با توجه به قدرت سرزنی آریا بزرگر و اینکه در بازی های لیگ یک کیفیت زمین ها خیلی به تیم ها اجازه بازی روی زمین را نمی دهد آریا برزگر در معادلات گلزنی فجر سپاسی نقش پر رنگی داشته باشد. هرچند این مهاجم در ترکیب تیم ملی جوانان نشان داد روی توپ های زمینی هم می تواند تاثیر گذاری خوبی داشته باشد. 

دور بودن آریا برزگر از شرایط مسابقه شاید موجب شود علی کلانتری در بازی نخست به آریا برزگر از ابتدا میدان ندهد اما به طور حتم از او در جریان بازی بهره خورد و این می تواند اولین تجربه آریا برزگر در لیگ یک باشد. مسیری که او در حالی طی کردن است خیلی از بازیکنان تیم ملی جوانان طی کردند. نمونه اش مهدی قایدی که توام با دعوت به تیم ملی جوانان برای ایرانجوان بازی کرد و به لطف زدن 10 گل برای این تیم پیراهن استقلال را برتن کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان