//
کدخبر: ۳۰۶۳۸۸ //

اختصاصی/ استارت بامدادی استقلال/ خواب نمانید!

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از امروز استارت زده می شود که استقلال ایران در گروه ( C) باید به مصاف حریفانی از عربستان، قطر و عراق برود. حریفانی که برای فوتبال ایران کاملا شناخته شده هستند.

اختصاصی/ استارت بامدادی استقلال/ خواب نمانید!
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان فرهاد مجیدی در اولین مسابقه، ۴۵ دقیقه بامداد جمعه به مصاف الاهلی عربستان می روند که قطعا بازی راحتی ندارند. گرچه‌ حریف آبی های ایران، به تازگی تغییراتی را در کادر فنی داشته اند، اما سرمربی جدید الاهلی کاملا از فوتبال آسیا شناخت دارد که سالها در عربستان کار کرده و با آگاهی کامل وارد مسابقات خواهد شد. به جز سرمربی رومانیایی، بازیکنان این تیم نیز سالهاست در لیگ عربستان بازی می کنند و برای فوتبال دوستان‌ کشورمان شناخته‌ شده اند. از عمراسوما سوریه ای گرفته تا ادریس فتوحی مراکشی و ساریچ بوسنیایی که از بازیکنان خارجی تأثیرگذار حریف استقلال محسوب می شوند. البته الاهلی بازیکن ملی پوش نیز در خدمت دارد، اما مثل نفرات خارجی شناخته شده نیستند ولی کیفیت لازم را دارند. ناگفته نماند نقطه قوت حریف عربستانی میزبانی این تیم است که در زمین خودش بازی می کند که به جز تماشاگر، از هر لحاظ حمایت می شود.

در سوی مقابل استقلال ایران هم چند هفته ای است که کادر فنی اش را تغییر داده و از کادر جدیدی بهره‌ می برد. گرچه‌ کادر جدید آبی پوشان، از تیم شان شناخت کافی دارند، ولی مشکل اصلی این‌جاست که هنوز ترکیب ایدالی پیدا نکرده و باید دید در بازی با حریف سرسخت عربستانی چه نفراتی به میدان خواهند رفت؟ تیم فرهاد مجیدی در آخرین بازی لیگ مقابل‌ پیکان که به تساوى بدون گل انجامید، نمایش چشمگیری نداشت که باید در دیدار با حریف با تجربه و شناخته شده عربستانی بهتر از قبل باشد تا گام اول را محکم‌ بردارد. در حال حاضر شرایط جدید مسابقات نسبت به گذشته سخت تر شده و از هر گروه یک تیم صعود می کند و سه تیم دیگر منتظر نتایج می مانند تا آنهایی که امتیازات بهتری کسب کرده اند، راهی مرحله‌ حذفی شوند. با این اوصاف هر تیمی بتواند شروع خوبی در مسابقات داشته باشد، کارش راحت تر می شود و با استرس‌ کمتری بازی خواهد کرد؛ بخصوص که مسابقات با فاصله‌ سه روز برگزار می شود و تیم ها باید از آمادگی بدنی خوبی برخوردار باشند.

به قلم‌ علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان