//
کدخبر: ۳۰۶۱۷۵ //

مربی گل‌گهر: گل‌گهر تیمی نوپاست که انتظارات را در نیم‌فصل اول بالا برده است

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار با خودروسازان و نیز از مدیران باشگاه پیکان تمجید کرد.

 مربی گل‌گهر: گل‌گهر تیمی نوپاست که انتظارات را در نیم‌فصل اول بالا برده است
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال امیدیان پس از پیروزی 2 بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل پیکان اظهار داشت: به بچه‌های تیم درود می‌فرستم که از دقیقه یک تا پایان مسابقه، با تمرکز بسیار بسیار بالا بازی کردند. آنها سختکوش بودند، روی هر توپی سختگیری کردند و برنامه‌های ما را در تمرینات هفته گذشته، به نحو احسن در بازی پیاده کردند. به نظرم گل‌گهر با یک بازی مقتدرانه و فوتبال قابل احترام پیروز شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با تمجید از رقیب گل‌گهر بیان کرد: به تیم پیکان خسته نباشید می‌گویم که در این فصل تیم بسیار سختکوشی از خود نشان داده‌اند. اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان بازی با اینکه شکست خورده و شاید ناراحت بودند، کنار قلعه‌نویی آمدند و در رختکن به ما خسته نباشید گفتند. این کار درسی بسیار بزرگ برای ما و فوتبال است که در ادامه راه به ما کمک می‌کند.

مربی گل‌گهر سیرجان در مورد نزدیکی این تیم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: کیفیت تیم ما از ابتدای فصل مشخص بوده و همه اذعان داشته‌اند که گل‌گهر تیم باکیفیت لیگ برتر است. نتایج خوبی گرفتیم و انتظارات از ما بالا رفت. در ادامه راه، مشکلاتی چون اشتباهات داوری، عدم تمرکز بازیکنان و بدشانسی گریبانگیر ما شد. بدشانسی بخشی از فوتبال است و شانس در فوتبال بسیار دخالت دارد.

امیدیان با یادآوری این موضوع که گل‌گهر سیرجان، دومین فصل خود را در مسابقات لیگ برتر تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: گل‌گهر تیمی نوپاست که انتظارات را در نیم‌فصل اول بالا برده است. در کل حضور قلعه‌نویی باعث افزایش انتظارات می‌شود. با این حال تیم ما کیفیت خوبی دارد و به دنبال فوتبال مالکانه هستیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و به دنبال اتفاقات خوب نیز هستیم. با این حال به دنبال فشار و افزایش انتظارات نیستیم. مطمئنم نتیجه امروز در ادامه راه، خیلی به ما کمک می‌کند.

وی درباره بازی نکردن فرشید باقری و امین پورعلی گفت: باقری می‌توانست کنار تیم باشد، اما روی او ریسک نکردیم. فرشید باقری بازیکنی بزرگ است و در ادامه راه به ما کمک می‌کند. منتظر بودیم مصدومیت او به صورت کامل برطرف شود. فکر می‌کنم پورعلی را برای بازی بعدی داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان