//
کدخبر: ۳۰۵۸۸۱ //

آخرین وضعیت پورموسوی با صنعت نفت

سرمربی صنعت نفت آبادان با رد شایعه ابتلا به کرونا مدعی شد با اعلام مسوولان این باشگاه مبنی بر تامین منابع مالی برای بازیکنان در آبادان حضور یافته است.

آخرین وضعیت پورموسوی با صنعت نفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 در شرایطی که غیبت روز گذشته سیروس پورموسوی در تمرین نفت آبادان به ابتلای او به کرونا ارتباط داده شده بود، سرمربی صنعت نفت آبادان این موضوع را رد کرد.

 

پورموسوی با اعلام اینکه غیبتش در تمرینات تنها به دلیل این بوده تا وضعیت پرداختی و حمایت از صنعت نفت آبادان مشخص شود شایعه ابتلایش به کرونا را رد کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، سرمربی نفت آبادان در حال حاضر با توجه به وعده مدیران این تیم در خصوص حل مشکل مالی در عزیمت به آبادان است و اگر این موضوع تحقق یابد به همکاری خود با باشگاه ادامه خواهد داد.

پورموسوی با اشاره به شایعاتی که درباره پیشنهاد باشگاهی از عمان گفت: پیشنهاد همیشه وجود دارد. در نیم فصل از باشگاه داخلی هم پیشنهاد داشتم اما خودم را متعهد به باشگاه و هواداران و خصوصا بازیکنان می‌دانستم که با صحبت‌های من با باشگاه قرارداد بسته بودند. تمام بازیکنانم در نیم فصل از تمام وجود مایه گذاشته بودند و وظیفه من است که از آنها حمایت کنم. امیدوارم مسوولان نیز حمایت خود را داشته باشند تا بتوانیم به نتایجی که هواداران انتظار دارند دست پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان