//
کدخبر: ۳۰۰۴۰۶ //

عیسی زاده: نگران نباشید، مشکلات در حال برطرف شدن است

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان درباره حواشی و شایعات حول این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل پاسخ داد.

عیسی زاده: نگران نباشید، مشکلات در حال برطرف شدن است

مشکلات مالی نفت آبادان باعث شده تا این تیم در کانون شایعات قرار داشته باشد. عدم تامین منابع مالی لازم، شایعاتی درباره احتمال جدایی سیروس پورموسوی و برخی بازیکنان این تیم را نیز شکل داده است که مدیرعامل باشگاه نیز در گفتگویی که چندی پیش در تلویزیون آبادان داشت به آن اشاره کرده بود.

اکنون علی عیسی زاده، مدیرعامل نفت آبادان با ابراز امیدواری از حمایت مدیران استانی، مدعی است که در صورت حل مشکلات، آنها با قدرت در نیم فصل دوم نیز کار را دنبال خواهند کرد تا به هدف بزرگ خود دست یابند.

 

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با اشاره به جلساتی که در این رابطه برگزار شده، مدعی است که مسوولان استانی قول داده‌اند طی روزهای آتی مراحل انتقال منابع مالی موردنیاز این باشگاه برای تقویت تیم فراهم شود: با صحبتی که با مسوولان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید در نیم فصل به خوبی تقویت شویم. با این حال اگر از نظر مالی تامین نباشیم شاید مجبور شویم یکی دو بازیکن را بفروشیم تا بتوانیم ادامه حیات بدهیم. با این حال طبق پیگیری‌هایی که در حال انجام است این مشکلات در حال حل شدن است و امیدوارم به مسیر فروش بازیکن نرسیم.

عیسی زاده درباره احتمال فروش ریکانی به عنوان ستاره این تیم نیز گفت: ما در وهله اول به دنبال تقویت تیم هستیم. اگر وضع مالی مان خوب باشد چرا باید این کار را انجام دهیم و خودمان را ضعیف کنیم. انشاالله به این مرحله نمی رسد و یقین داریم با پیگیری هایی که در حال انجام است مشکلات هر چه زودتر حل خواهد شد.

مدیرعامل نفت با اشاره به پرداخت مطالبات نفت مسجدسلیمان گفت: به هرحال همانطور که گفتم این موضوع در حال پیگیری است. شاید کمی دیر شود اما کاملا با قول‌هایی که داده‌اند امیدواریم این موانع برطرف شود و بتوانیم تیم را در نیم فصل تقویت کنیم.

عیسی زاده درباره شایعات جدایی سیروس پورموسوی گفت: ما در خدمت آقای پورموسوی هستیم و یک هدف بزرگ را در کنار هم دنبال می‌کنیم. ایشان هم قلبا به این تیم تعهد دارد و یقین داشته باشید تا زمانی که ما اینجا باشیم، در کنار هم برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد. تا وقتی من باشم ایشان هستند تا ان شالله تیم به جایگاهی که مردم و هواداران نفت دوست دارند برسد.

 

مدیرعامل نفت درباره اینکه نقل و انتقالات باشگاه به چه شکل پیش می رود گفت: آقای پورموسوی لیست مدنظر خود را اعلام کرده  و مذاکرات را دنبال می کنیم و اگر به توافق لازم برسیم، لیست را برای تقویت تیم دنبال می کنیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان