//
کدخبر: ۳۰۵۵۷۳ //

قاسم شهبا: متاسفانه نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم

سرمربی آرمان گهر سیرجان گفت:با وجود آن‌که موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل‌‌های بیشتری بزنیم اما به دلیل عدم یارگیری بازیکنان‌مان، غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

قاسم شهبا: متاسفانه نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم

سرمربی آرمان‌گهر در نشست خبری پس از بازی با قشقایی شیراز گفت:

ما بعد از تعطیلات نوروزی، تمرینات را شروع کردیم و تمرینات خیلی خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم. همچنین نفرات بسیار خوبی را جذب کردیم. در اولین بازی سال جدید نیز با هدف کسب ۳ امتیاز پا به میدان گذاشتیم.

قاسم شهبا در تشریح بازی گفت: ما در این بازی چندین موقعیت فوق‌العاده داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. از سویی دروازه‌بان قشقایی نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت و در دو صحنه نیز عکس‌العمل فوق‌العاده‌ای داشت و مانع از گلزنی ما شد. طبیعتا اگر موقعیت‌های متعدد ما تبدیل به گل می‌شد و یا گل نمی‌خوردیم، می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما متاسفانه با عدم یارگیری در دقایق پایانی، غافلگیر شدیم و گل مساوی را خوردیم.

شهبا در ادامه ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بازیکنان جدید سریعتر با تیم هماهنگ شود تا بتوانیم در بازی‌های آینده، جبران کنیم.

سرمربی آرمان‌گهر در مورد بازیکنان جذب شده در نیم‌فصل گفت: ما بازیکنان با کیفیتی را در نیم‌فصل جذب کردیم. در حال حاضر تنها دغدغه ما، ایجاد سریع‌تر هماهنگی میان بازیکنان است.

شهبا همچنین با اشاره به بازیکنانی که در نیم‌فصل از این تیم جدا شدند، گفت: جا دارد از این بازیکنان به دلیل تمام تلاش‌ها‌شان برای تیم آرمان‌گهر تقدیر و تشکر کنم و برای ایشان در ادامه راه زندگی ورزشی‌شان آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان