//
کدخبر: ۳۰۵۴۰۷ //

مصدومیت لواندوفسکی کی به پایان می رسد؟

رابرت لواندوفسکی در دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن نیز غایب خواهد بود.

مصدومیت  لواندوفسکی کی به پایان می رسد؟

مصدومیت رابرت لواندوفسکی در جریان تعطیلات بازی های ملی بدترین شوک ممکن در این مقطع دشوار فصل برای بایرن مونیخ و هانسی فلیک بود و حالا به نظر می رسد پیش بینی ها در مورد احتمال بازگشت زودهنگام او به میادین درست نبوده و او در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان قادر به حضور در ترکیب بایرن مونیخ نیست.

طبق ادعای نشریه بیلد، رابرت لواندوفسکی می تواند در 19 آوریل و درست قبل از بازی حساس با بایرن لورکوزن در رقابت های بوندسلیگا از مصدومیت رها شده و می تواند دوباره در ترکیب بایرن مونیخ قرار بگیرد. بنابراین این ستاره لهستانی دیدار برگشت پاری سن ژرمن در تاریخ 13 آوریل در لیگ قهرمانان و مسابقه مقابل ولفسبورگ در روز 17 آوریل در بوندسلیگا را قطعا از دست خواهد داد.

بایرن مونیخ بدون در اختیار داشتن رابرت لواندوفسکی در بازی دشوار و تعیین کننده ابتدای هفته مقابل لایپزیش موفق به کسب پیروزی مهمی شد تا تقریبا دوباره قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کرده باشد. در صورت برتری مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، رابرت لواندوفسکی قادر به حضور در بازی های سه هفته بعد نیمه نهایی برابر یکی از دو تیم منچسترسیتی یا دورتموند خواهد بود. رابرت لواندوفسکی با زدن 35 گل در بوندسلیگا، شانس اول دریافت جایزه آقای گلی این رقابت ها و البته کفش طلای اروپا محسوب می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان