//
کدخبر: ۳۰۵۱۸ //

اظهارات جنجالی همسر مرحوم پورحیدری درباره استقلال

همسر مرحوم پورحیدری درباره شکست سنگین استقلال مقابل العین گفت: منصور اگر بود طاقت این 6 گل را نداشت پس به همین خاطر خوشحالم که نیست تا این باخت را نظاره گر باشد.

 اظهارات جنجالی همسر مرحوم پورحیدری درباره استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 فریده شجاعی درباره شکست استقلال مقابل العین اظهار داشت: واقعا شب بدی بود و تا صبح خواب به چشمانم نیامد. اصلا عدد 6، اعصاب مرا بهم می ریزد. بازیکنان خوب بازی نکردند و از همان اول هم معلوم بود تیم العین به دنبال حمله است. در هر صورت فوتبال است و حالا نمی توان کاری انجام داد اما ای کاش 6 گل نمی خوردند.

وی ادامه داد: با توجه به باخت استقلال خوشحال هستم که منصور در بین ما نیست چرا که او حاضر نبود استقلال یک گل بخورد چه برسد به 6 گل. امیدوارم در آن دنیا هم به یک شکلی متوجه این باخت و دریافت 6 گل نشود. منصور اگر بود طاقت این 6 گل را نداشت پس به همین خاطر خوشحالم که نیست تا این باخت را نظاره گر باشد.

همسر مرحوم پورحیدری درباره دریافت مطالبات مرحوم پورحیدری  از باشگاه استقلال گفت:همان طور که می دانیم خیلی از نفرات همچون مظلومی، برهانی و دیگر افراد مطالبات خود را دریافت نکرده اند اما منصور برای باشگاه هزینه کرده و من هم نمی خواهم مجانی پول بگیرم و تنها به دنبال گرفتن حق منصور هستم. اینکه قرارداد می بندند و در نهایت پرداخت نمی شود جالب نیست و باید برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان