//
کدخبر: ۳۰۵۰۹۹ //
با تمرکز بازی نکنیم، ممکن است امتیاز نگیریم؛

نویدکیا: باید خیلی خیلی سایپا را دست بالا بگیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید بازیکنان تیمش باید با تمرکز بالا و صد در صدی به مصاف سایپا بروند، در غیر اینصورت امتیاز این بازی را از دست خواهند داد.

نویدکیا: باید خیلی خیلی سایپا را دست بالا بگیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان که تیمش روز آینده باید دیدار حساسی را در تهران مقابل سایپا برگزار کند، در حالی که به نشست خبری این مسابقه نرسید، در ویدئویی ضمن تبریک سال نو اینطور حرف هایش را آغاز کرد: امیدوارم سال خوبی برای مردم باشد و این مریضی از بین برود و همه لبخند بزنند و از زندگی لذت ببرند.

او در ادامه در رابطه با شرایط فنی تیم سایپا صحبت کرد و افزود: واقعیت این است که سایپا تیم بسیار خوبی است و جوانان خیلی خوبی دارد. شاید شرایط آنها در طول فصل ایده آل نباشد،اما دلیل بر این نیست که ما بازی راحتی داشته باشیم. واقعیت این است که سایپا همیشه مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کرده و از آنها امتیاز گرفته است. از خود ما هم در اصفهان امتیاز گرفتند.

نویدکیا در ادامه با اشاره به بازیکنانش اضافه کرد: اگر بچه های ما با تمرکز بالا وارد این بازی نشوند و خوب بازی نکنند، ممکن است امتیازی نگیریم. به خاطر همین باید سایپا را خیلی خیلی دست بالا بگیریم. کادر فنی آنها یاد گرفته با جوان ها خوب کار کند و این کار را خوب بلد است. این برای هر تیمی و از جمله تیم ما خیلی خطرناک است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم.

سرمربی سپاهان بخش پایانی صحبت هایش را به غایبان تیمش اختصاص داد و بیان کرد: خوشبختانه محروم نداریم ولی شایان مصلح را مثل چند هفته گذشته نداریم و محمدرضا خلعتبری هم دو روز پیش مچش آسیب دیده و باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان