//
کدخبر: ۳۰۲۴۴۴ //

با واقعیت روبرو شوید/ شش گل حاصل تفکرات محرم نویدکیا بود و بس

«پس از پایان دیدار سپاهان و آلومینیوم اراک حواشی عجیبی در فضای مجازی ایجاد شد»

با واقعیت روبرو شوید/ شش گل حاصل تفکرات محرم نویدکیا بود و بس
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته هفدهم لیگ برتر تیم سپاهان موفق شد در  یک بازی جذاب با حساب شش بر یک میزبان خود آلومینیوم را شکست داد و جدال در صدر جدول را حساس‌تر از همیشه کرد.

 

پیروزی شش گله سپاهان در این دیدار موجب شد در شبکه‌های اجتماعی موضوعاتی مطرح شود که برتری قاطع سپاهان در مقابل حریفش دچار شبهه شود.

 

سپاهانِ تحت هدایت نویدکیا در هفته‌های اخیر بازی‌های بسیار خوبی را از لحاظ سطح فنی ارائه داده و قرار گرفتنش در این جایگاه جدولی کاملا شایسته این تیم است.

 

علاوه بر سطح فنی بالای بازی ارائه شده سپاهان در هفته هفدهم جا دارد به شرایط بحرانی اراکی‌ها هم اشاره کرد که در ثبت این نتیجه تاثیر گذار بود.

 

بدون شک عملکرد آلومینیوم و جایگاهی که در نیم‌فصل اول  بدست آورده بود این تیم را به عنوان پدیده لیگ بیستم معرفی کرده و انتظار‌ها از تیم تازه صعود کرده بسیار بالا رفته بود.

اما جدایی ناگهانی سرمربی آلومینیوم و پیوستنش به تراکتور بحران بزرگی را بر این تیم حاکم کرد و فاصله گرفتن اراکی‌ها از شرایط بسیار خوب نیم‌فصل اول قابل پیش‌بینی بود و مضاف بر آن دروازه‌بانی که شب قبل از بازی با همان تیم تراکتور مذاکره داشته است قطعا در شرایط بازی تمرکز لازم را ندارد و عملکرد ضعیفش را به همراه خواهد داشت.

اینکه پیروزی شش بر یک سپاهان مقابل آلومینیوم دور از انتظار بود کاملا درست است اما رخ دادن این نتیجه علت دیگری جز اوضاع آشفته و مشکلات داخلی خود میزبان ندارد.

 

 هدایت افکار عمومی بسوی شایعات و زدن اتهام به سپاهان بابت این پیروزی پر گل، نباید بازی زیبا، مالکانه و استاندارد اصفهانی‌ها را زیر سوال ببرد.

 

هنوز سیزده هفته تا پایان لیگ بیستم باقی مانده و نباید اجازه داد بستن چشم‌ها بروی حقایق رقابت جذابی که در صدر جدول حاکم است را دچار حاشیه کند.

سپاهان تیم شایسته این هفته‌های لیگ بوده و همه کارشناسان به بازی خوب این تیم اشاره کرده‌اند و عملکرد آنها به همراه پرسپولیس و حتی استقلال نوید رقابتی حساس و  هفته‌های جذاب را در ادامه نیم‌فصل دوم می‌دهد.

قطعا فدراسیون و کمیته‌های مربوطه با دقت خاصی تمامی رقابت‌ها را در نظر دارند و هر تیمی که سزاوار باشد مقام قهرمانی را بدست خواهد آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۴۴۴ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    بازگشت مافیا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان