//
کدخبر: ۳۰۵۰۷۴ //

اعتراض پیکان درخصوص بازی با استقلال

مسئولان باشگاه پیکان اعتقاد دارند که یک پنالتی شان مقابل استقلال گرفته نشده است.

اعتراض پیکان درخصوص بازی با استقلال

تیم های استقلال و پیکان عصر شنبه در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند. در دقیقه 27 این مسابقه رضا جبیره مهاجم خودروسازان در محوطه جریمه پیکان سرنگون شد اما رضا کرمانشاهی داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و رای به ادامه بازی داد.

این صحنه با اعتراض بازیکنان و کادرفنی پیکان در جریان مسابقه همراه شد؛  اما تاثیری در تصمیم داور نداشت. از این رو بعد از سوت پایان برخی کارشناسان داوری نیز به اظهارنظر درباره صحنه مشکوک پیش آمده در دقیقه 27 پرداختند.

حالا مجموعه پیکان با اتکا به نظر برخی کارشناسان داوری از جمله نوید مظفری اعتقاد دارند که داور بازی باید در این صحنه خطای پنالتی مسعود ریگی هافبک استقلال را روی جبیره داخل محوطه جریمه اعلام می کرد و حق شان در این صحنه خورده شده است. اعتقاد آنها بر این است که ریگی در محوطه جریمه دست مهاجم سفید پوش را گرفته و به او اجازه حرکت نداده است.

اعضای تیم پیکان بعد از دیدار جام حذفی مقابل استقلال هم اعتراض های شدیدی به داوری مسابقه داشتند و حالا بعد از بازی لیگ برتری شان در برابر آبی پوشان پایتخت هم معتقدند یک پنالتی به سود شان گرفته نشده است.

باید منتظر ماند و دید نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک دیدار استقلال و پیکان چیست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان