//
کدخبر: ۳۰۵۰۳۵ //

درخشش گلر جوان علیه امتیازگیری استقلال(عکس)

دروازه‌بان کم سن و سال پیکان روز موفقی را برابر استقلال پشت سر گذاشت.

 درخشش گلر جوان علیه امتیازگیری استقلال(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از نقاط قوت باشگاه پیکان تهران آکادمی توانمند و بازیکن ساز آن است. خودروسازان لیگ برتر امسال که با محدودیت بودجه مواجه شدند با بهره گیری از استعدادهای آکادمی خود توانسته اند با ترکیبی بسیار جوان روزهای خوشی را تجربه کنند. آکادمی ای که با حمایت های اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان حالا به یکی از پراستعدادترین ها در ایران تبدیل شده است.

 

یکی از محصولات آکادمی پیکان علیرضا رضایی دروازه بان 22 ساله این تیم است که از ابتدای نیم فصل دوم نامش بر سر زبان ها افتاده است. رضایی که زیر نظر حسین اینانلو مربی گلرهای پیکان استعدادهایش شکوفا شده، با جسارت مهدی تارتار به گلر اول خودروسازان تبدیل شده و امروز مقابل استقلال هم روز فوق العاده ای را سپری کرد.

 

از همان ثانیه های ابتدایی شروع بازی مشخص بود که علیرضا رضایی با آرامش، تمرکز و انگیزه ویژه ای پا به این مسابقه گذاشته، رفتار توأم با آرامش نوید یک روز خوب را برای پیکان میداد. علیرضا در دقیقه ۲۹ با یک سیو روی مهار ضربه داریوش شجاعیان توانست یک پله دیگر روحیه خود و هم تیمی هایش را ارتقا دهد و استرس را به تیم استقلال وارد کند.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی روی ضربه شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته لیگ برتر توانست یک سوپر واکنش را نشان دهد تا شاگردان فرهاد بدانند ۴۳ دقیقه سخت برای رسیدن به گل را در مقابل این دروازه‌بان دارند.

 

01587069--

در ادامه علیرضا کار خود را با چند مهار ساده  ادامه داد تا در دقیقه ۷۴ آخرین و حساس ترین لحظه برای او رقم بخورد، زمانی که علیرضا روی مهار ارسال میلیچ در جاگیری و بازی خوانی دچار تردید شد و در حال جابجایی بود که میلیچ توپش را به تیر دو ارسال کرد اما باز این علیرضا بود که با واکنش مناسب جاگیری و بازی خوانی اشتباه خود را پوشش داد نکته قابل توجه این بود که با وجود رضایت مهدی تارتار از کسب مساوی در این بازی، اما علیرضا در دقایق پایانی این دیدار با توجه به فشار حملات استقلال، برای شروع بازی با روحیه بالا کمترین اتلاف وقتی نداشت و بازی را سریعا به جریان می انداخت.

گفتنی است؛ علیرضا رضایی موفق به ثبت سومین کلین شیت خود در طول این فصل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان