//
کدخبر: ۳۰۴۹۴۹ //

سرمربی استقلال به دنبال اولین هت تریک مربیگری

فرهاد مجیدی تاکنون موفق نشده است که سه بازی لیگ برتری را به صورت متوالی به عنوان سرمربی، برنده شود.

سرمربی استقلال به دنبال اولین هت تریک مربیگری

استقلال برای حفظ روند پیروزی های خود در دیدارهای گذشته و همچنین کاستن از فاصله اش با صدر جدول در صورت توقف پرسپولیس و سپاهان، چاره ای جز پیروزی در بازی خانگی مقابل پیکان ندارد.

استقلال که پیش از آغاز تعطیلات سال نو، موفق شد پیکان را در رقابت های جام حذفی شکست دهد، از انگیزه های زیادی برای کسب یک پیروزی دیگر مقابل شاگردان تارتار برخوردار است و در این میان، شور و شوق فرهاد مجیدی برای کسب سه امتیاز بازی بیشتر از سایرین است.

به گزارش فرتاک نیوز،مجیدی تاکنون در سه مقطع مختلف هدایت استقلال را برعهده گرفته است که در این میان او در 19 بازی لیگ برتری سرمربی آبی پوشان بوده ولی هرگز موفق نشده است که بیش از دو بازی متوالی را با استقلال برنده از زمین خارج شود.

فرهاد در بازگشت سه باره به نیمکت آبی پوشان، در نخستین گام موفق شد فولاد مدعی را با یک گل شکست دهد و سپس در برابر ماشین سازی نیز با 2 گل پیروز از زمین خارج شد و حالا این فرصت نصیب او شده است تا با کسب سومین پیروزی متوالی با استقلال، برای نخستین بار در سه دیدار متوالی به پیروزی دست پیدا کند.

از آنجایی که این آخرین دیدار استقلال پیش از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست، آنها امیدوارند با کسب یک پیروزی شیرین و روحیه بخش، خود را برای حضور در جده عربستان آماده کنند و به مصاف رقبای قدرتمند خود در این رقابت ها بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان