//
کدخبر: ۳۰۲۸۱۰ //

استقلال با مجیدی احیاء شد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان بازی خوبی برابر پیکان انجام دادند، گفت: استقلال با مجیدی احیاء شده و امیدوارم روند پیروزی در دیدارهای بعدی هم ادامه داشته باشد.

استقلال با مجیدی احیاء شد

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار در خصوص پیروزی دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر پیکان تهران از مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، استقلال نشان داد که با آمدن مجیدی، دوباره احیاء شده و از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در چهره بازیکنان شادابی و نشاط خاصی وجود دارد و همه با هم همدل شده‌اند که این یک پوئن مثبت برای استقلال است و می‌تواند در پیروزی‌های آتی این تیم تأثیرگذار باشد.

بیانی افزود: استقلال چند موقعیت گل را از دست داد البته این تیم بدشانس و پیکانی‌ها خوش‌شانس بودند؛ شانس با پیکان یار بود که توپ‌های بیشتری وارد دروازه‌اش نشد. در مجموع استقلال بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست به مرحله جام حذفی صعود کند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی در طول بازی و برخورد مجیدی با دانشگر گفت: اولین‌بار نیست که برای دانشگر چنین اتفاقی رخ می‌دهد البته جر و بحث بین بازیکنان در طول بازی اتفاقی طبیعی است اما اگر قرار باشد این درگیری به بیرون از زمین هم ادامه پیدا کند، مطمئناً باید با خاطی این موضوع برخورد کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در استقلال نباشیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که مجیدی بهترین کار را انجام داد. پیراهن استقلال حُرمت دارد و بازیکنی که آن را می‌پوشد، باید ارزش و قدرش را بداند. دانشگر باید به اعصاب خود مسلط باشد، او بازیکن خوبی است اما اگر نتواند اخلاق خود را کنترل کند و رفتارهای غیرحرفه‌ای از خود نشان دهد، مطمئناً خیلی زود از فوتبال محو خواهد شد. عملکرد مجیدی قابل قبول است، اگر قرار باشد در چنین شرایطی کوتاه بیاید، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد چرا که باید از این پس شاهد اتفاقات بیشتری در استقلال باشیم.

وی درباره دیدار روز چهارشنبه آبی‌پوشان برابر ماشین‌سازی تبریز از هفته هجدهم لیگ برتر گفت: استقلال دو برد خوب به دست آورد و در حال حاضر از شرایط روحی بالایی برخوردار است اما نباید ماشین‌سازی را که در انتهای جدول است، دستکم بگیرد؛ این تیم به دنبال آن است که بتواند در لیگ برتر بماند و اگر بازیکنان استقلال فکر کنند به راحتی این دیدار را با برد به پایان رسانده، سخت در اشتباه هستند. کار مجیدی و همکارانش برای این دیدار بسیار سخت است زیرا باید با بازیکنانشان صحبت کنند تا آنها خود را از پیش‌برنده در این دیدار نبینند.

به گزارش فرتاک نیوز،بیانی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال روند خوبی را در پیش گرفته، امیدوارم این تیم بتواند با حمایت هوادارانش در دیدارهای آتی، موفق و در لیگ برتر بار دیگر صدرنشین شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان