//
کدخبر: ۳۰۴۶۴۴ //

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در نیمه نخست

تیم ملی فوتبال ایران توانست در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم ملی سوریه به برتری برسد.

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در نیمه نخست
به گزارش فرتاک نیوز،

 دو تیم فوتبال ایران و سوریه از ساعت ۱۷:۳۰ در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های ایرا را در این نیمه حسین کنعانی‌زادگان و سردار آزمون به ثمر رساندند.

تیم ملی بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در دقیقه ۲ صاحب ضربه کرنر شد که ارسال قلی‌زاده روی دروازه با ضربه سر کنعانی‌زادگان همراه شد تا شاگردان اسکوچیچ خیلی زود دروازه ابراهیم آلما را باز کنند.
در ادامه حملات تیم ملی ادامه داشت و در دقیقه ۵، تیم ملی می‌توانست روی همکاری طارمی و آزمون به گل برسد اما بی‌دقتی شماره ۲۰ تیم ملی باعث شد تا تنها یک کرنر عاید ایران شود. پس از این دو موقعیت، بازی هجومی تیم ملی ادامه داشت اما موقعیت خاصی تا دقیقه ۱۵ روی دروازه‌ها ایجاد نشد.
در دقیقه ۱۷، باز هم تیم ملی فرصت داشت که روی همکاری طارمی و آزمون به گل برسد اما ضربه آرام آزمون در موقعیتی تک به تک رادروازه‌بان حریف برگشت داد.
بازی تا دقیقه ۲۵ آرام دنبال می‌شد اما بازیکنان سوریه، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و یکی دو فرصت خطرناک روی دروازه تیم ملی ایجاد کردند که در جدی‌ترین موقعیت آن‌ها، بازیکنان سوریه با ارسال از جناحین توپ را به برکات رساندند که ضربه سر خطرناک این بازیکن را بیرانوند به کرنر فرستاد.

در ادامه بازی و در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست، بیشتر در میانه‌های میدان دنبال شد و سوری‌ها سعی کردند با ارسال‌های فراوان روی دروازه تیم‌ملی، راه دروازه را باز کنند اما این شاگردان اسکوچیچ بودند که روی شروع عالی بیرانوند و روی یک ضدحمله به گل دوم‌ رسیدند. دروازه‌بان ایران با شروع مجددی بلند، طارمی را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار دهد که توپ طارمی را آلما برگشت داد اما آزمون موفق شد در ریباند دروازه سوریه را در دقیقه ۳۸ باز کند.

این نتیجه تا پایان نیمه نخست ادامه داشت تا شاگردان اسکوچیچ پیروز به رختکن بروند.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، احمد نورالهی، احسان حاج صفی، جعفر سلمانی، میلاد محمدی، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب تیم سوریه: ابراهیم آلما، ثائر کروما، عمرو میدانی، فارس ارناووط، یوسف الحموی، موید عجان، کامل حمیشه، محمد عنز، محمد عثمان، محمد المواس و عبدالرحمن برکات.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۶۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان