//
کدخبر: ۳۰۴۳۲۸ //

سامان در مسیر یک بازگشت دلچسب (عکس)

مهاجم تازه وارد تراکتور سال جدید را با گلزنی آغاز کرد.

01585052

به گزارش فرتاک نیوز؛ سامان نریمان جهان یکی از ستاره های تراکتور در فصلی بود که این تیم فاصله ناچیزی تا قهرمانی در لیگ برتر داشت. او در لیگ چهاردهم گل های حساسی برای تراکتور به ثمر رساند و اوج درخشش اش هت تریک مقابل استقلال در هفته های پایانی بود.

نریمان جهان بعد از جدایی از تراکتور و حضور در تیم های پرسپولیس، ماشین سازی، گسترش فولاد، پیکان و نفتچی آذربایجان در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم بار دیگر به جمع سرخ پوشان فوتبال آذربایجان پیوست.

سامان که در دوره اول حضورش در تراکتور به عنوان بازیکنی جوان، جزو آینده های فوتبال آذربایجان به حساب می آمد، اینک در حالی به این تیم بازگشته که با 29 سال سن در اوج پختگی قرار دارد و رسول خطیبی امید زیادی به درخشش او در بازی های حساس پیشروی تیمش در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داد.

نریمان جهان در بازی هفته هفدهم مقابل سپاهان به عنوان بازیکن جایگزین در نیمه دوم به میدان رفت و موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد؛ پنالتی که می توانست جریان و نتیجه بازی را تغییر دهد اما بابایی در تقابل نیازمند، ناموفق عمل کرد تا تراکتور بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

در اولین بازی تراکتور در سال 1400 که یک دیدار دوستانه بود، شاگردان خطیبی موفق به شکست دادن تیم علم و ادب تبریز شدند. سامان نریمان جهان در این دیدار یکی از سه گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا سال جدید را با گلزنی شروع کرده و با انگیزه بالاتری خود را برای بازی های حساس آینده آماده کند.

 

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان