//
کدخبر: ۳۰۴۳۱۳ //
بازگشت سر خانه اول!

امین قاسمی‌نژاد؛ بمبی که منفجر نشد

مهاجم با تجربه پدیده مشهد که در فصل نقل و انتقالات از خبرسازترین بازیکنان بود در نهایت به این تیم بازگشت.

امین قاسمی‌نژاد؛ بمبی که منفجر نشد
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از کش و قوس‌های فراوان امین قاسمی‌نژاد در نهایت در دومین جلسه تمرینی پدیده در ۱۴۰۰ شرکت کرد.

دیروز یعنی پنجم فروردین ماه در حالی که تمام بازیکنان پدیده یکی یکی به رختکن می رفتند و لباس عوض می کردند تا آماده تمرین شوند چهره ای آشنا به چشم خورد، امین قاسمی‌نژاد!

 

ماجرای امین قاسمی‌نژاد برای حضور در استقلال در ابتدا  معادله ای ساده بود که در آخر پیچیده شد. با شروع فصل نقل و انتقالات یکی از بازیکنانی که مشتریان زیادی داشت امین قاسمی نژاد بود، او با وجود سن و سالش و در حالی که ۳۴ سالگی را پشت سر می گذارد گویا تازه احیا شده و موفق شد بازی های خوبی برای پدیده انجام دهد و ۹ گل بزند و همین موضوع باعث شد هر روز اخبار تازه ای در مورد این مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی  بشنویم.

درحالی که آمدن قاسمی نژاد به استقلال قطعی شده بود در نهایت این باشگاه نتوانست مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت کند و در عین ناباوری هواداران حضور وی در جمع آبی پوشان منتفی شد.

قاسمی نژاد در همان زمان و در ساعات پایانی نقل و انتقالات از گل گهر و مس رفسنجان هم پیشنهاد داشت ولی به امید اینکه آخرین تلاش ها برای حضورش در جمع شاگردان فرهاد مجیدی انجام شود به اصطلاح از این جا رانده، از آنجا مانده شد. او چاره ای جز بازگشت به شهر خودرو نداشت. گفته می شد قاسمی نژاد اعلام کرده برای شهر خودرو نیز بازی نخواهد کرد و باشگاه نیز اعلام کرد  به ازای هر روز غیبتش جریمه خواهد شد.

قاسمی نژاد به تمام این حرف ها پایان داد و با مشورت با سید مهدی رحمتی و مسئولان باشگاه به تمرینات بازگشت تا به قرارداش که هنوز یکسال دیگر از آن باقی است وفا دار مانده باشد.

قاسمی نژاد دیروز با حضور در ورزشگاه امام رضا در کنار دیگر بازیکنان به انجام  تمرین پرداخت.

بازیکنان پدیده به دو گروه تقسیم شده بودند. یک گروه فوتبال بازی می کردند و یک گروه دیگر در کنار زمین زیر نظر یکی از دستیاران رحمتی به انجام تمرین می پرداختند که قاسمی نژاد جزو گروه دوم بود.

 پدیده برای دیدار با پرسپولیس در روز ۱۴ فروردین آماده خواهد شد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان