//
کدخبر: ۳۰۴۲۴۱ //

مدافع ذوب آهن: شرایط ما خیلی خوب شده است

مدافع ذوب آهن می گوید باید طبق داشته هایشان جلو بروند و بهترین امتیازات را در ادامه راه بگیرند.

مدافع ذوب آهن: شرایط ما خیلی خوب شده است

مسعود ابراهیم زاده صحبت هایش را با  تبریک سال نو و آرزو برای اینکه کرونا رخت ببندد و تماشاگران بتوانند در استادیوم حاضر شوند شروع می کند و در مورد آغاز تمرینات ذوب آهن در سال ۱۴۰۰ می گوید: تمریناتمان از دیروز شروع شده. ما در  در اردو هستیم و داریم آماده مسابقات می‌شویم.

به گزارش فرتاک نیوز،او در مورد تمرینات اختصاصی و اضافه که خودش قبل از شروع تمرینات تیمی آغاز کرده بود و انگیزه ای  که برای ادامه راه دارد ادامه داد: به نظر من  وقتی به  یک ورزشکار ۶ روز استراحت می دهند دو روز استراحت و بقیه اش را تمرین می کند. درست است که استراحت کردن طبیعی است ولی بدن از آن حالت طبیعی خارج می شود و چون تمرینات تیم پر فشار است خدایی  نکرده آسیب‌دیدگی زیاد می‌شود و از شرایط تیمی دور می مانی. تمرینات  گروهی هم شروع شده امیدوارم  همه صحیح و سالم بتوانیم به کارمان ادامه دهیم و برای بازی با صنعت نفت آبادان آماده شویم.

مدافع سبزپوشان اصفهان در مورد نتایج اخیر شان که دو پیروزی و یک باخت بوده و با این تفاسیر می‌توانند در ادامه راه موفق باشند یا خیر گفت: شرایط ما خیلی خوب شده است. فکر می‌کنم در چهار بازی که آقای حسینی آمده ۳ گل خوردیم، آمار  بسیار خوبی است ولی باید این آمار را به صفر برسانیم. تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد باید متمایز باشد مثل تیم پرسپولیس که الان هشت گل خورده دارد. تیمی که گل نخورد صددرصد همیشه بالای جدول است و امیدوارم به شخصیتی برسیم که همیشه برای گل نخوردن آماده باشیم. تیم ما از پارسال در استرس باختن و گل خوردن و داوری و این مسائل بوده ولی تیم باید این شخصیت را بگیرد که فقط برای بردن به زمین برود و گل نخورد و ببرد.

وی در مورد صحبت‌های مدیرعامل شان مبنی بر اینکه پول زیادی نداشتند تا بتواند در نقل و انتقالات بازیکن جذب کنند و نابرابری تیم  ها از لحاظ هزینه نظرش را اینگونه بیان کرد: این قضیه در حیطه کاری من نیست ولی چون سرمربی لیست  داده و آقای حسینی یکسری بازیکن را  انتخاب کرده شاید مبلغش بالا بوده و باشگاه توان پرداخت آن ها را نداشته است. مبالغ بالا است و بازیکنی که می خواهد در نیم فصل جدا شود سخت است. صد در صد  تیم که بخواهد بازیکن بدهد هیچ وقت بازیکن خوبش را نمی دهد و  بازیکنانی که کمتر استفاده کرده و یا به تاکتیک تیمی اش نمی خورد را به تیم های دیگر می دهد. به خاطر همین جابجایی  بازیکنان کمی سخت می‌شود. اگر ما بخواهیم در تیم‌مان بهترین نفرات مان را بدهیم که نمی شود و همه تیم ها نیز همین هستند. فصل نقل و انتقالات تمام شده و ما باید با همین داشته ها بجنگیم و بتوانیم موفق باشم.

ابراهیم زاده در پایان در مورد دیدار با صنعت نفت آبادان افزود: بازی رو در رو است. بازی رفت را باختیم و باید ببریم تا انتقام بگیریم. نباید امتیاز از دست بدهیم باید با قدرت جلو برویم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان