//
کدخبر: ۳۰۳۹۳۲ //

آلگری: پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم

مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس از رد پیشنهاد رئال مادرید در گذشته سخن گفت.

 آلگری: پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مکس آلگری در دو فصل اخیر و بعد از جدایی از یوونتوس در سال 2019 بیکار بوده و احتمالا تابستان سال بعد به عرصه مربیگری باز می گردد. مکس آلگری مدعی شد رئال مادرید در تابستان سال 2018 با او تماس گرفته، اما این سرمربی به یوونتوس قول ماندن داده بوده است.

مکس آلگری گفت: "وقتی رئال مادرید سه سال پیش با من تماس گرفت دیگر به یوونتوس قول داده بودم که می مانم و این تنها بازی بود که پیشنهاد این تیم را رد کردم."

احتمال بازگشت به یوونتوس: "غیرممکن است که در این رابطه چیزی بگویم. علاوه بر این آندره آ پیرلو اکنون روی نیمکت یوونتوس حضور داشته و از نظر من او خوب عمل می کند. من نمی دانم چرا اینقدر از یوونتوس انتقاد می شود. آنها در فینال کوپا ایتالیا حضور داشته، قهرمان سوپرکاپ شده و برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ می جنگند. موفقیت در  لیگ قهرمانان کمی بسته به قرعه کشی است و شما باید خوش شانس باشید."

مقایسه بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی: "رونالدو نیز انسان است و می تواند اشتباه کند، اما تعداد کمی از بازیکنان مانند او به سمت دروازه حرکت کرده و کار را برای مدافعان حریف دشوار می کنند. ذهن رونالدو برای پیروزی برنامه ریزی شده است. او پنج توپ طلا، لیگ قهرمانان و عناوین زیادی به دست آورده، اما هر روز انگیزه تازه ای به خود می دهد.

بازیکنان کنار رونالدو باید برای او فضا مهیا کنند. بیچاره ماریو مانژوکیچ که در کنار کریستیانو رونالدو در آن سال بیش از کل دوران حرفه ای خود دوید. اما مسی و رونالدو دو بازیکن بسیار متفاوت هستند. من می گویم یکی بزرگتر و دیگری بهتر است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان