//
کدخبر: ۳۰۳۷۵۶ //

تونل وحشت؛ کابوس در انتظار رئال و زیدان

به زودی رئال مادرید یک هفته بسیار دشوار را پیش رو خواهد داشت.

 تونل وحشت؛ کابوس در انتظار رئال و زیدان
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان زین الدین زیدان هفته گذشته و در دیداری دشوار در مجموع موفق به غلبه بر آتالانتا و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان شدند تا همچنان برای فتح عنوان قهرمانی در این تورنمنت شانس داشته باشند. دیروز قرعه کشی این تورنمنت برگزار شد و رئال مادرید در مرحله یک چهارم دیداری دشوار برابر لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ خواهد داشت.

اما تقویم فشرده هفته های پیش رو باعث شده شرایط رئال مادرید در دهه ابتدایی ماه آوریل دشوار بشود. این تیم روز شش آوریل در خانه خود استادیوم آلفردو دی استفانو پذیرای لیورپول در لیگ قهرمانان خواهد بود. چهار روز بعد آنها باز هم در پایتخت و در دیداری حساس و تعیین کننده در لالیگا پذیرای بارسلونا هستند. در نهایت در تاریخ 14 آوریل نیز دیدار برگشت لیگ قهرمانان به میزبانی لیورپول برگزار خواهد شد.

این در حالیست که رئال مادرید از رقابت های کوپا دل ری حذف شده و تنها شانس کسب این دو جام را دارد. این تیم در حال حاضر در لالیگا با دو امتیاز اختلاف با بارسلونا و شش امتیاز با اتلتیکومادرید در رتبه سوم قرار دارد و شکست در ال کلاسیکو تقریبا به منزله تمام شدن رویای قهرمانی این تیم خواهد بود. زیدان به خوبی می داند برای حفظ نیمکت خود باید حداقل در ماه های پیش رو موفق به کسب یک جام بشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان