//
کدخبر: ۳۰۳۷۵۰ //

آنچلوتی: با بازیکنانم در مورد مسی حرف نمی زدم

کارلو آنچلوتی رقیب امروز تیمش منچسترسیتی را تیمی قدرتمند توصیف کرد.

 آنچلوتی: با بازیکنانم در مورد مسی حرف نمی زدم
به گزارش فرتاک نیوز،

اورتون عصر امروز و در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی پذیرای منچسترسیتی خواهد بود و شاگردان کارلو آنچلوتی می توانند با برتری در این دیدار راهی دیدار فینال بشوند. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه اورتون با مصال زدن لیونل مسی و رویارویی مقابل بارسلونا مدعی شد علاقه ای به ترساندن بازیکنان خود پیش از این دیدار دشوار ندارد.

کارلو آنچلوتی گفت: "زمانی که سرمربی رئال مادرید بودم بارها لیونل مسی مقابل تیمم به میدان رفت و او یکی از بهترین بازیکنان جهان بود. اما من علاقه ای به صحبت کردن در مورد مسی با بازیکنان رئال مادرید نداشتم و احساس می کردم آنها اینگونه می ترسند. حالا نیز من سعی می کنم زیاد در مورد منچسترسیتی صحبت نکنم. همه بازیکنان از کیفیت بازیکنان و تیم سیتی باخبرند. شرایط این دیدار باید متفاوت از بازی لیگ باشد. ما یک استراتژی متفاوت داریم و امیدوارم که این استراتژی جواب دهد.

01583908

ما باید روی آنچه می خواهیم در زمین انجام دهیم متمرکز شده و کیفیت منچسترسیتی را فراموش کنیم.  ما باید روی کار خودمان و آنچه می خواهیم در زمین ارائه دهیم متمرکز شده و با نگرش صحیح و روحیه خوب وارد میدان شویم. به نظر می رسد منچسترسیتی در این مقطع شکست ناپذیر است، اما در تاریخ فوتبال هیچ تیمی غیرقابل شکست نبوده است."

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان