//
کدخبر: ۳۰۱۸۰۴ //

آنچلوتی و خوشحالی از حضور اورتون در بالای جدول

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، از حضور تیمش در جمع تیم‌های بالای جدول ابراز خوشحالی کرد.

 آنچلوتی و خوشحالی از حضور اورتون در بالای جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

 اورتون شب گذشته از سری مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس مهمان وست بروم بود و در یک بازی دشوار موفق شد حریف خود را با تک گل ریچارلیسون شکست دهد. شاگردان کارلو آنچلوتی با این پیروزی ساعاتی به رتبه چهارم جدول صعود کرد اما پیروزی لیورپول برابر چلسی باعث شد آنها در رده پنجم قرار گیرند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، پس از پیروزی مهم تیمش برابر وست بروم در این باره گفت: " واقعا سخت بود. واقعا دشوار اما اینجا لیگ برتر است. وست بروم به لحاظ قدرت، جنگندگی، ارسال توپ های بلند و روحیه تیمی بسیار خوبی محسوب می‌شود. ما باید مقابل آنها کاملا آماده می بودیم و همین اتفاق نیز رخ داد. به لحاظ دفاعی ما تیم قدرتمندی هستیم و در ضربات آزاد و ضد حملات نیز از کیفیت بالایی برخورداریم."

 

-_-_-_-_

سرمربی ایتالیایی اورتون در ادامه ضمن خوشحالی از حضور این تیم در جمع شش تیم بالای جدول گفت: " ما خوب کار می‌کنیم و اکنون در بالای جدول در حال رقابت هستیم. هنوز فصلی طولانی پیش روی ماست اما فعلاً در اینجا قرار داریم و از این مسئله واقعا خوشحال هستیم. من به دنبال این هستم که ما در پایان فصل بگوییم که یک فصل خارق‌العاده را پشت سر گذاشته ایم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان