//
کدخبر: ۳۰۳۵۵۰ //
آن هند پنالتی خیلی واضح بود

ربیعی: تصمیم‌های داور روی نتیجه بازی تاثیر داشت

سرمربی تیم مس رفسنجان اشتباهات داور در بازی امروز را روی نتیجه پایانی تاثیر گذار دانست.

ربیعی: تصمیم‌های داور روی نتیجه بازی تاثیر داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 مس‌رفسنجان با یک گل مغلوب میهمان خود آلومینیوم اراک شد تا سال 1399 را با باخت به پایان برساند. صحبت های محمد ربیعی، سرمربی مس در نشست خبری پس از بازی را بخوانید:

 

دستمان امروز خیلی خالی بود

این برد را به آقای منصوریان و تمام عوامل آلومینیوم تبریک می گویم. اصلا از عملکرد تیمم راضی نیستم به دلیل اینکه جز معدود بازی های این فصل مان بود که کمی از مدار برنامه خارج شدیم. پیش بینی هم می کردیم چرا که هنوز فشار 120 دقیقه روی تیم در بازی با سپاهان مشهود بود. دستمان امروز خیلی خالی بود ولی این دلیلی نمی شود که بهانه بیاوریم. روزی که خوب باشیم می گوییم خوبیم و روزی که بد بازی کنیم هم جریمه اش هم این است که تنبیه شویم و بازی که می توانستیم برنده باشیم را از دست بدهیم.

 

آلومینیوم عقب نشینی فشرده و سنگینی  داشت

بعد از گلی که در ابتدای بازی خوردیم طبیعی بود که تیم از نظر روانی کمی تحت فشار قرار بگیرد. تیم آلومینیوم عقب نشینی کاملا فشرده و سنگینی  داشت. در نیمه دوم هم که با سیستم 4-5-1 بازی می کردند، کاملا با 9 نفر نزدیک دروازه شان دفاع می کردند. در این گونه بازی‌ها موقعیت کمی به تیم حریف داده می شود. 4-5 موقعیت هم داشتیم که دقت کافی در زدن ضربات آخر نداشتیم. قرار نیست که وقتی تیمی با تمامی نفراتش از گل زده‌اش محافظت می‌کند شما موقعیت‌های زیادی داشته باشی.

 

داوود دروازه بان بسیار خوبی است

در رابطه با اشتباه نوشی صوفیانی باید بگویم که داوود دروازه بان بسیار خوبی است و دروازه‌بانی خیلی خوبی هم برای ما داشته است. این اجتناب ناپذیر است که یک جایی چنین اشتباهی صورت بگیرد. بچه‌ها خیلی تلاش کردند که این اشتباه را جبران کنند ولی روز خوبمان نبود. هیچ وقت در تمام فصل تیم را از نظر بدنی این قدر خسته ندیده بودم. واقعا معلوم بود اثرات جام حذفی با ما هست.

 

با داوری زیاد کاری ندارم

من جزو مربیانی هستم که با داوری زیاد کاری ندارم. فقط دو سوال برایم پیش می آید؛ اولی این که حرکتی که عقیل کعبی مقابل سپاهان کرد و از نظر داور نقض قانون بود و دقیقه 112 تیم ما را ده نفره کرد پیرو این کارت زرد و قرمز و تصمیم داور بازیکن ما حرکت درستی نکرد و بازیکنانمان را محروم کردند. امروز سه چهار موقعیت همین گونه برای تیم حریف پیش آمد. می خواهم ببینیم اجرای قانون سلیقه داوران است؟

سوال دوم من هم با احترام این است که وقتی تیمی در یک بازی فشرده که موقعیت کم پیش می‌آید چطور این روی یک هند که اگر بخواهند تصاویر واضح آن را در اختیار سازمان می گذاریم پنالتی برای ما نمی گیرند؟ 18 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی انجام داده ایم و تا الان یک پنالتی برایمان گرفته نشده است. این بازی رد شد و به دنبال توجیه نیستم. الان هم از داوری صحبت نمی کنم. دست آقای داور درد نکند اما از داوران عزیز خواهش می کنم که بدانند هر تصمیم شان می‌تواند سرنوشت یک بازی و در نهایت یک تیم را تحت الشعاع قرار دهد. شاید نیاز باشد که از داور زیاد گله کنیم تا برای تیم ما با دقت و حساسیت بالایی سوت بزنند.

 

هواداران گفتند که چرا در مورد داوری صحبت نمی کنی!

بعد از بازی با سپاهان با آماجی از پیام‌های هواداران قرار گرفتم که آقای ربیعی چرا در مورد داوری صحبت نکردی. من می‌خواهم بگویم که داوری بخش مجزایی است و من کار خودم را می کنم و داور هم کار خودش را اما واقعا الان نمی دانم در مورد داور صحبت کنم یا نه چون تصمیماتش مثل هفته گذشته روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت.

 

تیم می تواند روز بد هم داشته باشد

کعبی را نداشتیم چون محروم بود. نورمحمدی و اسلامی‌خواه را هم نداشتیم. امروز کلا 17-18 نفر بودیم. این توجیه شکست نیست که دوستان بعدا بگویند ربیعی باخته و در مورد داوری صحبت می‌کند. الان هم قبل از آمدن نمی‌خواستم در مورد داوری صحبت کنم اما انقدر از من خواستند که این کار را کردم. روز خوب ما نبود و تیم اراک بیشتر زحمت کشید و از گل خود دفاع کرده و برنده شد. نقاط ضعف مان را می‌پوشانیم. تیم روند خوبی داشته و دارد و این باخت چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی کند. تیم می‌تواند روز بد هم داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان