//
کدخبر: ۳۰۳۳۳۷ //

ربیعی دو سال دیگر با مس رفسنجان

قرارداد محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به مدت دو سال دیگر با باشگاه مس رفسنجان تمدید شد.

ربیعی دو سال دیگر با مس رفسنجان

"محمد ربیعی" در حاشیه تمدید قراردادش با باشگاه صنعت مس رفسنجان با قدردانی از هیئت مدیره، مدیرعامل و تمامی پیشکسوتان اظهار کرد: از تمام شاگردان و بازیکنان خوب، رفقای خوبم قدردانی می کنم که تلاش کردند نیمی از مأموریتی که داریم انجام دهیم و نیمه سنگین تر را در ادامه راه باید انجام دهیم.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: نزدیک به دو ماه زیندینی با لطفی که به بنده داشت درخواست همکاری مجدد برای سال های آینده مطرح کرد و خواسته های بنده را در حوزه سخت افزاری مالی و ... برای تشکیل تیمی قدرتمندتر و ان شاءالله آرمان های بزرگتر و اهدافی بلندپروازانه تر پذیرفت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: دو سالی است که در خدمت باشگاه رفسنجان هستم و این پروژه را با همت اعضای باشگاه دو سال دیگر با حضور تیم در جام باشگاه های آسیا ختم خواهیم کرد.

وی گفت: الان که دارم صحبت می کنم، خوشحالم، روزی که شروع کردیم در چه مسیری بودیم و الان در چه اتفاق بزرگی هستیم و فکر می کنم با همین سرعت می توانیم جلو برویم. همیشه تبلور نام یک مربی در میدانی است که بازیکنان نشان می دهند.

ربیعی یادآور شد: بچه های خوب، رشید، بامعرفت و از همه مهمتر بااخلاق که توانستند باوری که در ذهن من بود در باورهای خود ایجاد کنند و تیمی شوند که همه به درستی و به احترام از تیم مس رفسنجان یاد می کنند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیان کرد: امیدوارم بازی مقابل آلومینیوم اراک که آخرین بازی قرن برای مس رفسنجان است ببریم با به همت همه، با تلاش و مشقت زیاد و با تدبیری که خواهیم داشت و روزهای آخر سال 99 را با هدیه به مردم شریف رفسنجان و کارگران معظم شرکت مس یک پیروزی درست به بازیکنان و مردم تقدیم کنیم و شروع قرن جدید را با اقتدار بیشتری رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریتی تاکنون به تمام تعهداتی که مدنظر من بوده جامه عمل پوشیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۳۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان