//
کدخبر: ۳۰۳۴۱۷ //

مجیدی: باید روی شخصیت تیمی استقلال کار کنیم

سرمربی استقلال در نشست خبری کوتاه پس از بازی با ماشین سازی گفت که بازی خوبی را از دو تیم ندیدیم.

مجیدی: باید روی شخصیت تیمی استقلال کار کنیم

استقلال موفق شد سومین پیروزی متوالی خود با فرهاد مجیدی را کسب کند. آبی پوشان در یک دیدار خوب و برتر، با دو گل از سد ماشین سازی عبور کردند ولی سرمربی آبی پوشان معتقد است هر دو تیم بازی خوبی را ارائه ندادند.


به گزارش فرتاک نیوز، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: در کل باید بگویم روز اولی که مسئولیت استقلال را قبول کردم و اولین مصاحبه ای که کردم، یک نکته‌ای را گفتم و آن هم این  بود که تنها چیزی که روی آن کار کرده ام، روی شخصیت بردن و شخصیت تیمی استقلال بوده است. 


وی گفت: درباره تاکتیک‌های امروز اجازه دهید، صحبت نکنیم، چون در هر بازی با تاکتیک خاص خودش بازی کردیم. مثلا در برابر پیکان با یک دستورالعمل خاص بازی کردیم و در دیدار مقابل ماشین سازی به دلیل کیفیت بد زمین و اینکه نمی شد به خوبی پاسکاری کرد و وزش باد شدیدی در استادیوم بود، بازی خوبی را از دو تیم ندیدیم. 


مجیدی ادامه داد: به تمام بازیکنانمان که اکنون در تیممان هستند، به همه آنها نیاز داریم و به آنها اعتماد داریم و مطمئنا هر کسی که آماده تر باشد و هر کسی آمادگی بدنی داشته باشد، از آنها استفاده خواهیم کرد.


سرمربی استقلال در پایان درخصوص برنامه هایش برای ادامه فصل نیز گفت: مهم ترین نکته ای که روی آن کار می کنیم،علاوه بر مسائل تاکتیکی و فنی، بیدار کردن شخصیت بردن در استقلال است و من سعی می کنم استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان