//
کدخبر: ۲۶۸۳۱۴ //

می توانستیم فرهادِبازنده را دوست داشته باشیم اما فرهاد مسیٔولیت ناپذیر را هرگز

حاشیه‌های بازی فولاد و استقلال هنوز هم ادامه دارد،آن هم پس از پستی که فرهاد مجیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.

می توانستیم فرهادِبازنده را دوست داشته باشیم اما فرهاد مسیٔولیت ناپذیر را هرگز
به گزارش فرتاک نیوز،

 

۱-دوست نداشتم وارد دوقطبی مجیدی-نکونام شوم ولی با مصاحبه فرهاد ظاهرا چاره ای نمانده است.

 

۲-ما شاید می توانستیم “فرهادِبازنده” را دوست داشته باشیم اما “فرهاد مسیٔولیت ناپذیر” را هرگز،مجیدی حالا بعد از کلکسیونی از ناکامی ها زمین و زمان را مقصر می داند ،از آسمان و زمین برای خودش دشمن می تراشد که بعد از اخراج احتمالی فن‌پیج هایش بگویند”نذاشتند کار کند!” . فوتبالی که حالا استقلال به نمایش می گذارد یکی از رنج آورترین قاب هایی است که تا حالا از تلویزیون دیده ایم! اما مجیدی معتقد است دشمنان نمی گذارند!

 

در مورد قضاوت بازی فولاد می توان حرف زد اما چطور می شود توان بدنی و فنی به شدت تحلیل رفته استقلال را ندید؟ مسیٔول فنی می‌تواند از داوری انتقاد کند اما لابد باید در مورد امور فنی هم پاسخگو باشد. نمی دانم چه کسی به فرهاد این شان را داده که خودش را منجی استقلال می داند،چه کسی از او خواسته که استقلال را از منجلاب مدیریتی نجات بدهد؟ مگر همین به نیمکت نشستن اش را مدیون نبود درایت در مدیریت باشگاه نیست؟ تیم اگر مدیر و دلسوز داشت لابد می توانست آن ۱۵۰ هزار دلار لعنتی را جور کند تا استرا نرود و مجیدی و دیگران روی کار نیایند!

 

۳- می دانید سکوهای دو آتشه ورزشگاه و صفحات هواداری فوتبال دست زامبی هایی است که از هتاکی ارتزاق می کنند،آنها کاسبان “کری خوانی های بی‌مصرف “ هستند، بله داخل این فوتبال امثال مجیدی که بی محابا به تیم حریف می تازند هوادار دارند و توی خیابان تحویلشان می گیرند!طبیعی است که نکونام را با صدوخورده ای بازی ملی توی ورزشگاه به اندازه مجیدی تشویق نکنند. همانطور که هیچ وقت رقبا به نکونام به اندازه مجیدی فحش نمی دهند.آقای مجیدی تحویل گرفته شدن توسط این جماعت معلوم‌الحال آنقدرها که فکر می‌کنی فضیلت نیست!

 

همین حالا شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده و مهردادمیناوند را توی خیابان بیشتر از محمدانصاری تحویل می گیرند،افشین پیروانی از روزی که نقاب از چهره برداشت و در مسابقه “کی بیشتر از همه می تواند به رقبا توهین کند!” مدال طلا گرفت محبوب قرمزها شد!

برای اینکه تحویلتان بگیرند کافی است کمی به گیاه نفرت آب بدهید ،همین!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان