//
کدخبر: ۳۰۳۳۸۰ //

حمید مطهری: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه بازی می‌کنند/ عیسی از ۱۳ فروردین می‌تواند کنار ما باشد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید باید پای بازیکنان این تیم را طلا گرفت.

حمید مطهری: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه بازی می‌کنند/ عیسی از ۱۳ فروردین می‌تواند کنار ما باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: در سال ۹۹ سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و تیم به فینال فینال آسیا رفت و قهرمان لیگ برتر شد و با حضور مدیران جدید آرامش به تیم برگشت تا خنده بر لب هوادارن پرسپولیس بیاید. بازیکنان نهایت انرژری را گذاشتند. ۱۰ ماه تلاش بی وقفه انجام دادند. باید پای آنها را باید طلا گرفت که تلاش کردند.

وی افزود: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه بازی می‌کنند و باید سعی کنیم در دقایق ابتدایی گل بزنیم تا جریان بازی به سود ما بشود. ضرب‌ و آهنگ بازی باید توسط تیم ما  کنترول بشود. این ریتم و ضرب و آهنگ، مثل موجی است که به ساحل می‌آید. گاهی کنترل شده و آرام و گاهی خروشان می‌شود. این ضرب آهنگ باید کاملا در اختیار ما باشد. نفت مسجدسلیمان با کادر فنی جدید کار می‌کند که در  دو بازی اخیر با آرایش جدیدی بازی کرده‌اند. ان‌شاالله  فردا فوتبال خوب و قابل قبولی به نمایش بگذاریم و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در ادامه درباره وضعیت نقل‌وانتقالات تیم هم گفت: ما سه بازیکن جذب کردیم که در لیست ما بودند. درباره محمد انصاری هم باید بگویم سه روز قبل خبرنگاران از من سوال کردند که من از این سوال تعجب کردم. محمد انصاری بازیکن ما است و قرارداد دارد و کادر فنی و بازیکنان مخالف جدایی او هستند. ما او را می‌خواهیم اما اگر بندی در قراردادش دارد که می‌تواند فسخ کند، من در جریان آن نیستم.

مطهری درباره احتمال جدایی نورالهی هم گفت: برخی بازیکنان قراردادشان تمام می‌شود و این حق را دارند برای آینده خود تصمیم بگیرند. نورالهی بازیکن خوب و توانمند ما است و برای ما زحمت کشیده است. نمی‌دانم الان چرا این مباحث مطرح شود. ان‌ءشاالله بحث تمدید قراردادها هم به خوبی انجام می‌پذیرد.

وی درباره وضعیت عیسی آلکثیر هم گفت: او از ۱۳ فروردین می‌تواند کنار ما باشد اما ما او را به خاطر محرومیت در اختیار نداشتیم و نمی‌توانستیم در تمرینات از او بهره ببریم. او ناجوانمردانه محروم شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره ندادن میزبانی به ایران در رویدادهای بین‌المللی هم گفت: خیلی‌ها می‌گویند مدیران ما لابی نکردند و نتوانستند لابی کنند اما باید واقع‌گرایانه نگاه کنیم. ما از نظر ساختاری ضعیف هستیم و شرایط میزبانی را نداشیم. درباره لابی مدیران هم باید بگویم مدیران سابق خیلی هم خوب لابی کردن بلد هستند اما برای خودشان لابی می‌کنند که در AFC پست و مقام داشته باشند و برای فوتبال ما لابی نکردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان